جستجو

گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه این هفته با محوریت انیمیشن و با حضور نیلوفر نادری برگزار می‌شود.

به‌گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پنجاه وپنجمین گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه با عنوان برخط فرضی (فصل دوم) ساعت 21 شامگاه چهارشنبه 14 مهرماه 1400 از طریق صفحه معاونت آموزش انجمن به ‌آدرس amoozsh.iycs@ برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی این هفته با موضوع «انیمیشن» برگزار می‌شود و اولین برنامه از این سری “فوتیج آرشیوی و کاربرد آن در انیمیشن تجربی” نام دارد که با حضور نیلوفر نادری  و هدی اثنی‌عشری (مجری-کارشناس) اجرا خواهد شد.

نیلوفر نادری دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن از دانشگاه هنر تهران است. وی عضویت در کالکتیو انیمیشن؛ تجربه، شرکت در بیش از بیست نمایشگاه گروهی، ساخت ۵ فیلم و انیمیشن کوتاه را در کارنامه دارد.

در فصل جدید برخط فرضی، هرماه یک مجری‌کارشناس موضوع واحدی را با حضور کارشناسان سینمایی مورد بررسی قرار خواهد داد و این برنامه چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت 21 میزبان یک کارشناس مهمان خواهد بود.

بر این اساس، در پنجمین مجموعه آموزشی از سری جدید برخط فرضی، هدی اثنی‌عشری به‌عنوان مجری‌کارشناس، موضوع «انیمیشن» را طی 5 هفته با 5 مهمان این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد داد.

تاکنون 54 نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه‌مندان است.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *