جستجو

نمایشگاه گروهی عکس «پرانتز باز» در نگارخانه سهراب سپهری هتل‌سرای تاریخی عامری‌ها افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان، روز شنبه نمایشگاه گروهی عکس «پرانتز باز» با حضور شهردار کاشان و جمعی از مسئولان در نگارخانه سهراب سپهری هتل‌سرای تاریخی عامری‌ها افتتاح شد.
در این نمایشگاه که با حضور جمع کثیری از هنرمندان وعلاقه‌مندان شروع به کار کرد، ۲۵ اثر از یازده دانشجوی آموزش دیده دردفتر انجمن سینمای جوان دفتر کاشان به معرض نمایش عموم گذاره شده است.
آثار نمایشگاه گروهی عکس پرانتز باز (با موضوع آزاد) را عکس‌های هنرمندان جوان با میانیگن سنی ۱۶ سال که به مدت ۳ ماه زیر نظر اساتید دفتر سینمای جوان آموزش دیده‌اند، تشکیل می‌دهد.
این نمایشگاه با همکاری شهرداری منطقه یک کاشان، انجمن سینمای جوانان این شهر و هتل‌سرای عامری‌ها، به بهانه استقبال از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان این نمایشگاه برپا شده است.

گفتنی‌است، پنجاه‌و‌نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس، از تاریخ ۴ تا ۷ اسفندماه سال‌‌جاری با حضور استان‌های تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان‌شمالی، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، سمنان و اصفهان توسط انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان برگزارمی‌شود.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *