جستجو

فیلم کوتاه «پایین‌ترین طبقه» ساخته امیدرضا خیرخواه موفق به کسب جایزه  بهترین  فیلم بخش بین‌الملل جشنواره «میکرو فیلم  لینچانگ» چین شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «پایین‌ترین طبقه» به کارگردانی امیدرضا خیرخواه عنوان بهترین فیلم و تندیس زرین  بخش بین‌الملل جشنواره «میکرو فیلم  لینچانگ» چین را از آن خود کرد.

گفتنی است ایران  در این جشنوار با رایزنی فرهنگی در چین با مساعدت اداره کل همکاری‌‌های فرهنگی وامور ایرانیان سازمان با دریافت هشت فیلم کوتاه در این جشنواره شرکت کرد.

دبیر بین‌المللی این  جشنواره، فیلم‌های ایرانی را ستود واز مشارکت ایران در این جشنواره قدردانی کرد .

لازم به ذکر است  در بخش بین‌المللی این جشنواره فیلم‌هایی از کشورهای فرانسه ،ایرلند، تاجیکستان ،روسیه ، قزاقستان و … شرکت کرده بودند و برخی از کشورها به صورت مشترک تندیس زرین جشنواره را بردند.

شهر لیچانگ در استان یونن واقع است و شهرداری این شهر با همراهی برخی از نهادهای فرهنگی از جمله تلوزیون چین از هشت سال پیش اقدام به برگزرای جشنواره میکرو فیلم نموده است  این جشنواره را برگزار می‌کند.

رایزنی فرهنگی دومین سال است که در این جشنواره شرکت می‌کند . در دو روز برگزاری جشنواره برنامه های گوناگونی با حضور هنرمندان سراسر چین برگزارمی‌شود و نکته جالب توجه مشارکت بسیاری از بخش‌های دولتی این استان وشهر در برگزاری این اتفاق فرهنگی است .در تبلیغات این اتفاق وحتی روز برگزاری این جشنواره برجسته سازی  هویت ملی و توصیف بخش های پایین و زحمت کش جامعه بسیار به چشم می‌آید

هشتمین جشنواره میکرو فیلم لینچانگ از 16تا 17 آبان ماه در شهر لینچانگ استان یونن برگزار شد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *