جستجو

فیلم کوتاه «لذت‌های گناه آلود»  ساخته مهدی فردقادری با بازی مجید مظفری، یاسر جعفری و پرستو صالحی  با پایان  فیلم‌برداری به مرحله تدوین رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌برداری فیلم کوتاه «لذت‌هاى گناه آلود» به نویسندگى و کارگردانى مهدى فرد قادرى، پس از هشت جلسه فیلمبردارى در مراحل فنی قرار دارد.
مجید مظفرى، یاسر جعفرى و پرستو صالحى نقش هاى اصلى هشتمین فیلم کوتاه فردقادری را برعهده داشته‌اند.
این فیلم همچنین چند پلان پرده سبز هم خواهد داشت که ظرف چند روز آینده و با حضور چند بازیگر افتخاری فیلم‌برداری این بخش از فیلم نیز خواهد شد.

فردقادری که اخیرا مراحل فنی دومین فیلم سینمایی‌اش، «بی وزنی» به اتمام رسیده است، این فیلم کوتاه را در لوکیشن گاوداری کارگردانی کرده است.
«لذت هاى گناه آلود» در مدت زمان ۱۵ دقیقه و در فضایى جنایى، فانتزى و با جابجایی زمان روایت مى‌شود.
فیلم روایت‌گر روابط بین یک رئیس گاوداری با شاگردش است که با آمدن یک زن این روابط جا به جا می‌شود. در واقع ورود این زن باعث می‌شود این دو تصمیمات خطرناکی در مورد یکدیگر بگیرند… .
سایررخى از عوامل «لذت‌های گناه آلود» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: مهدى فردقادرى، بازیگران: مجید مظفرى، یاسر جعفرى و پرستو صالحى، فیلمبردار: علی شورورزی، آئین ایرانی، فیلم‌برداری هوایی: امید احمدزاده، صدابردار: بهنام عباسی‌فر، طراح گریم: شهد تنها، دستیار کارگردان: کورش سرمدی، مجری گریم: حجت بابایی، عکاس: فرید آجرلو، تهیه‌کننده: مهدی فردقادری، محصول: انجمن سینمای جوانان ایران.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *