جستجو

در ششمین هفته فیلم و عکس همدان  برنامه های مختلفی هم چون نمایشگاه عکس گروهی با عنوان پویش مهر هنر در نگار خانه استاد زنگنه مجتمع شهید آوینی و با حضور 43 عکاس با 43 اثر و فروش آثار به نفع کودکان بی سرپرست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اکران فیلم‌های کوتاه دفتر سینمای جوان همدان، به همراه نقد و بررسی آثار وتولیدات دفتر توسط اساتید برتر نیز به صورت روزانه و پس از اکران فیلمها از اهم برنامه های ششمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان همدان بود .

برگزاری کارگاه  زیبایی شناسی در تدوین نیز با حضور داوود عبدالملکی و کارگاه دیالیتیک در فیلم کوتاه با حضور امیرحسین جهد دوست با شرکت پرشور علاقمندان به حوزه فیلمسازی طی سه روز و 3 جلسه برگزار شد .

مراسم افتتاحیه ششمین هفته فیلم و عکس همدان  روز شنبه 23 بهمن ماه  در محل آمفی تاتر مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی با حضور مسئولین دستگاه ها و نهادهای دولتی همچون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونان و مدیران  فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد و  با استقبال هنرمندان و هنردوستان با رعایت اصول بهداستی در زمان شیوع بیماری کرونا برگزار شد  .

حبیب‌اله حیدری در این مراسم گفت: ششمین  هفته فیلم و عکس همدان در سال 1400 در همنشینی با ایام الله دهه مبارک فجر ، تلاش صادقانه، قلبی و شبانه‌روزی فیلمسازان و عکاسانی است که در وجود هر کدام از آنها جواهری از هنر و تخصص نهان شده و زبان سینما زبان مشترک آنهاست. امیدوارم امروز یک فصل جدید برای سینمای شهرمان باشد                       .

همچنین بعد از این مراسم هنرمندان عکاس انجمن سینمای جوانان استان همدان  در محل نگارخانه استاد زنگنه  مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی  آیین گشایش نمایشگاه عکس گروهی مهر هنر بودند که با حضور 43 اثر از  عکاسان شهر همدان صورت گرفت و قرار هست تا با فروش آثار به نفع کودکان بی سرپرست در کنار برنامه های فرهنگی هنری انجمن به مسئولیت اجتماعی این مجموعه هم توجه خاصی شود .

در این آیین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان و مدیران ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور وصف ناپذیر هنرمندان و خانواده های محترم ایشان صورت پذیرفت

 

سینمای ما توانسته  فرهنگ و هویت ایرانی، اسلامی را به رخ جهانیان بکشد

احمد رضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این آیین  ضمن تبریک و تشکر از فعالان حوزه فرهنگ و هنر گفت: بنده بسیار به هنرسینما علاقمندم و به ظرفیت و اثرگذاری این هنر اعتقاد دارم  و  باورم این است برای توسعه فرهنگی و اقتصادی استان باید از ظرفیت سینما و آثار درخشان عکاسان بیش از پیش بهره‌مند شد.

احمدرضا احسانی افزود: امروز هنر سینما در ایران توانسته با اتکا به هنرمندان بزرگ و فرهیخته خود، فرهنگ و هویت ایران، اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

وی ادامه داد: امروز خوشحالیم که هنرمندان ما به ویژه در حوزه سینما توانسته‌اند هنر خود در دنیا به معرض نمایش گذاشته و ما شاهد آن هستیم هنرمندان، سینماگران و کارگردانان ایرانی در جشنواره‌های جهانی خوش درخشیده و موفقیت‌های پی در پی را کسب می‌کنند.

احسانی اظهار کرد:برای رفع مشکلات استان در حوزه سینما باید برنامه کاربردی داشته و انجمن سینمای جوانان استان باید فعالیت‌های خود را از تولیدات سینمایی و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایشگاه، جشنواره و… گسترش دهد .

 

ورکشاپ تخصصی عکاسی مستند اجتماعی برگزار شد

روز های 24 و 25 بهمن  نشست  تخصصی برای عکاسان انجمن با محوریت عکاسی مستند اجتماعی با تدریس جواد وفایی و با حضور عکاسان به مناسبت  ششمین هفته فیلم و عکس همدان انجام شد .

لازم به توضیح اینکه نشست  تخصصی عکس مستند اجتماعی  با حضور عکاسان، طی دو روز در مجتمع شهید آوینی برگزار شد

طی روز های 23 تا 25 بهمن ماه طی 4 سانس اکران تولیدات برگزیده فیلمسازان انجمن سینمای جوانان همدان  همراه با نشست نقد و بررسی با حضور داود عبدالملکی مدرس و  فیلمساز برجسته و هنرمند همدانی برگزار شد .

“ششمین هفته فیلم و عکس همدان”  23 تا 25 بهمن  1400در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار شد

.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *