جستجو

 

دوازدهمین هفته فیلم وعکس کرج با معرفی برترین‌‌های بخش‌های مختلف  به کار خود پایان داد.

 

اختتامیه دوازدهمین هفته فیلم وعکس کرج با  عصر روز سه‌شنبه۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۷ الی ۱۹ با حضور مسئولین استانی، فیلم‌سازان و عکاسان در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدحسین عابدی به تمامی فیلم‌سازان و عکاسان برای شرکت در اختتامیه هفته فیلم خیرمقدم گفت.

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت فیلم کوتاه و ایجازدرسینما، بر لزوم تقویت سینمای فیلم کوتاه تأکید کرد و از اثرگذاری این گونه فیلم‌ها سخن گفت.

در ادامه این همایش از برگزیدگان بخش عکس و فیلم با حضور مسئولین استانی در بخش‌های مختلف تقدیر شد.

در بخش عکس، لوح تقدیر و تندیس دوازدهمین هفته فیلم و عکس به حسام حیدرزاده، علی کاظمی، مریم خامنه‌ای، شیرین احمدیه، علیرضا گلی، سمانه علی‌نژاد، میلاد فیروزان، مهدی عسکری‌پور، باقرساریخانی و محمدرضا درگاهی‌پور تعلق گرفت.

در بخش فیلم اولی‌ها، تندیس و لوح تقدیر بهترین فیلم اولی به سامیه امجدی و صدیقه شهیدی برای فیلم آدرنالین، اعظم بنادکوکی برای فیلم اولین سرمشق، افسون مطلبی برای فیلم تراش و علیرضا یغمایی برای فیلم شکارچی اختصاص یافت.

همچنین در بخش دانشجویی سیدرامبد میرشهابی، مهدی هاشمی و صادق دهقان برنده تندیس و لوح تقدیر شدند.

در بخش تقدیر از فیلم‌سازان موفق فیلم کوتاه یک‌سال اخیر از احمد سیدکشمیری برای فیلم هیچ بزرگ به‌خاطر حضور در جشنواره انسان‌شناسی فرانسه، امید شمس برای فیلم شب تولد به‌خاطر موفقیت در جشنواره فیلم کوتاه تهران، پوریا پیشوایی برای فیلم تاسوکی، رعنا جوادی برای فیلمنامه سر…باز با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

در بخش اصلی نیز از فیلم‌های برگزیده تولیدات انجمن سینمای جوانان استان البرز در یک‌سال اخیر در رشته‌های مختلف  تقدیر شد.

در بخش بهترین صدابرداری لوح تقدیر و تندیس هفته فیلم وعکس به حسین گودرزی برای فیلم پیرمرد وقناری و مسیح سراج برای فیلم درخت خرمالو و پیشگو تعلق گرفت.

در بخش بهترین صداگذاری لوح تقدیر و تندیس به محمدحسین ابراهیمی برای فیلم آنسوی خیابان و محمدمهدی جواهریان برای فیلم درخت خرمالو و پیشگو رسید .

در بخش تدوین نیز محمدعلی حسینی برای فیلم امفتامین و حامد وقاری برای فیلم قبل رسیدنتون لوح دریافت کردند.

در بخش بهترین تصویربرداری نیز سیدجعفر موسوی برای فیلم آنسوی خیابان و محمد رضا مهرافرین برای فیلم دختری به رنگ آبی تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.

در بخش بهترین بازیگری حسن کدخدا برای فیلم آمفتامین و فاِیقه شلالوند برای فیلم پیشگو تندیس و تقدیر دریافت کردند.

در بخش بهترین فیلمنامه نیز سیداحمد میرهاشمی برای فیلمنامه آنسوی خیابان و حسین فلاح آبادی برای پیشگو لوح تقدیر و تندیس تعلق گرفتند.

همچنین در بخش بهترین کارگردانی مهدی نوری برای فیلم پیرمرد و قناری و احمد سیدکشمیری تندیس و لوح تقدیر دوازدهمین هفته فیلم وعکس کرج را دریافت کردند.

در بخش بهترین فیلم تجربی نیز محمد ترکمند برای فیلم ریجکت و ریحانه ستوده برای فیلم درخت خرمالو لوح تقدیر و تندیس جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در بخش بهترین مستند مهدی نوری برای فیلم آن مرد در باران آمد و حسین زینالپور برای فیلم هفت آینه هفت روز لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

و در بخش بهترین فیلم داستانی نیز تندیس و لوح تقدیر به سامان اکبری تعلق گرفت.

جایزه ویژه هیئت داوران نیز به حامد وقاری برای فیلم قبل رسیدنوتون تعلق گرفت.

در حاشیه این اختتامیه از خانم بیانی‌فر معاون اسبق انجمن سینمای جوانان استان البرز با اهدای لوح تقدیر و تندیس هفته فیلم و عکس تقدیر شد.

لازم به ذکر است دوازدهمین هفته فیلم و عکس کرج ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت‌ماه در کرج و با برگزاری دو کارگاه آموزشی با حضور دکتر احمد الستی و کاوه فرزانه با موضوع فیلم کوتاه و عکاسی و همچنین افتتاح نمایشگاه عکس با موضوع آزاد برگزار شد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *