جستجو

بابک بهداد، زینب تبریزی، مهدی قربان‌پور، معین کریم‌الدینی و فریدون نجفی به عنوان اعضای هیات انتخاب آثار بخش مستند، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را همراهی می‌کنند.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اعضای هیات انتخاب آثار مستند این رویداد سینمایی متشکل از بابک بهداد، زینب تبریزی، مهدی قربان‌پور، معین کریم‌الدینی و فریدون نجفی معرفی شدند.

بابک بهداد متولد سال ۱۳۵۲ در تهران، کارگردان و تهیه کننده سینماست. او در حال حاضر نایب رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند است.

زینب تبریزی دانش‌آموخته رشته تدوین در مقطع کارشناسی از دانشکده سینما و تئاتر ایران، فعالیت فیلمسازی خود را از سال ۸۵ با ساخت فیلم‌های کوتاه و تجربی آغاز کرد. وی موفق به کسب جوایز متعددی در مقام کارگردان در سینمای مستند شده است.

مهدی قربانپور مستندساز و متولد ۱۳۵۸ در بابل است. او از سال ۸۳ عضو انجمن مستند سازان سینمای ایران است.

معین کریم الدینی متولد ۱۳۵۸ در سیرجان و دانش آموخته کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه صداوسیما است. این مستندساز موفق به دریافت جوایز متعدد داخلی و خارجی شده است.

فریدون نجفی نویسنده و کارگردان و متولد ۱۳۵۶ در کوهرنگ است. او فارغ‌ التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از دانشگاه هنر و عضو آکادمی علوم و فنون سینمایی آسیاپاسیفیک استرالیا است. اغلب آثار داستانی و مستند وی در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و جوایز متعددی را نیز کسب کرده است.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی ۷ تا ۱۳ آبان برگزار می شود. نشانی سایت جشنواره www.iycs.ir است.

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *