جستجو

                                 

رئیس ستاد برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان از ساخت تندیس جشنواره سینمای جوان ایران و رونمایی آن در جشنواره پنجاه و نهم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان، مهدی رضوی‌زاده با بیان اینکه در نخستین جلسه ستاد جشنواره به پیشنهاد روابط عمومی جشنواره ایده ساخت تندیس شکل گرفته، بیان داشت: یادمان و سمبل جشنواره توسط سازمان زیباسازی شهرداری کاشان در مرحله عملیات اجرایی قرار گرفته است.

مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان در مورد این تندیس شهری اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری کاشان به‌عنوان یکی از بانیان اصلی جشنواره پنجاه و نهم نسبت به آن تعهد معنوی و مالی دارد، با جلسه‌ای که با مدیرعامل سازمان زیباسازی برگزار شد، برای ساخت و نصب آن موافقت به‌عمل آمد.

محمدعلی پیراسته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان نیز در این رابطه اذعان کرد: از ابتدای کار با پیش‌بینی ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار، طراحی از روی تندیس موجود انجمن سینمای جوانان ایران انجام شد و هم‌اکنون ساخت آن توسط محمد خاکی در دست اقدام قرار گرفته و تا امروز ۸۰% پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهندس پیراسته در توصیف تندیس شهری جشنواره گفت: جنس و متریال آن از فلز و فایبرگلاس بوده و در اندازه ۲ متر و ۷۰ سانتی‌متر و در عرض یک متر و ۲۰ سانتی‌متر ساخته شده و قرار است عملیات نهایی لعاب‌کاری استیل طلایی آن در اصفهان انجام گیرد.

وی در مورد جانمایی این سازه گفت: در حال حاضر در مورد محل نصب و رونمایی آن با مسئولین امر درحال رایزنی و هم‌فکری هستیم، لیکن پیشنهاد شده که خیابان یا مکانی ویژه با عنوان خیابان جشنواره با هدف نصب تندیس‌های نمادین دیگر جشنواره‌ها، همایش‌های ملی و بین‌المللی و همچنین رویدادهای فراگیر و فرامنطقه‌ای منظور شود.

پنجاه‌و‌نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس، از تاریخ ۴ تا ۷ اسفندماه سال‌‌جاری با حضور استان‌های تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان‌شمالی، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، سمنان و اصفهان توسط انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان برگزارمی‌شود.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *