جستجو

هفتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان ملایر با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفتمین هفته فیلم و عکس ملایر چهارشنبه چهارم اسفندماه1400 با افتتاحیه نمایشگاه عکس کانون عکاسان ملایر در گالری عکس مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر افتتاح شد.

این رویداد هنری بهمن‌ماه گذشته با انتشار فراخوان در حوزه عکس با موضوع آزاد شروع به کار کرد که پیرو آن حدود ۳۰۰ عکس به دبیرخانه انجمن سینمای جوانان ملایر ارسال شد و بعد از دسته‌بندی و بررسی توسط هیئت انتخاب متشکل از: ناصر صارمی (نویسنده) مهدی اسدی(نقاش) شبیر ترابی (گرافیست) میثم عبدلی (عکاس) محسن حسینی‌تبار(عکاس) و امید وفایی (فیلم‌ساز و عکاس)، عکس‌های برتر جهت نمایشگاه عکس انتخاب شدند.

به این ترتیب، از مجموعه ۳۰۰ اثر رسیده از ۳۰ هنرمند عکاس، ۴۰ عکس از ۱۵ عکاس جهت نمایشگاه عکس انتخاب و چاپ شدند که موضوع آن‌ها عکاسی ازطبیعت، معضلات اجتماعی، عکاسی خیابانی و عکاسی مینی‌مالیستی در حوزه هنر عکاسی بود. این نمایشگاه هر روز از تاریخ ۴ الی ۸ اسفند از ساعت ۸ الی ۱۴  در گالری مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

در حوزه فیلم نیز، نمایش منتخب فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و همچنین تولیدات فیلم‌سازان ملایری  در دستور کار قرار گرفت که این برنامه نیز به مدت ۵ روز از ۴ الی ۹ اسفند با حضور کارگردان و عوامل فیلم در سالن نمایش انجمن سینمای جوانان ملایر مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی و ورک شاپ‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این رویداد بود .

هفتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان ملایر هشتم اسفندماه 1400 به کار خود پایان داد.

 

علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *