جستجو

مراسم اختتامیه هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان عصر روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در بخش اول این رویداد و از ساعت ۱۶ الی ۱۸ عصر 9فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوان لاهیجان و فیلم‌سازان فعال شرق گیلان به نمایش گذاشته شد.

اجرای مراسم اختتامیه بر عهده مجید فلاح شجاعی از هنرمندان پیشکسوت انجمن سینمای جوان ، نمایش و مطبوعات لاهیجان بود.

ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان و نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در این مراسم دقایقی برای حضار صحبت کردند.

در این مراسم از مقام والای شهید امید چائی‌پز عکاس فعال سینمای جوان لاهیجان تجلیل به عمل آمد. در این بخش حسن جوری عکاس فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان و از دوستان نزدیک شهید امید چائی‌پز در رثای این شهید والا مقام متنی را قرائت نمود و لوح تقدیر انجمن سینمای جوان لاهیجان برای این شهید ارجمند از سوی معاونت نیروی انتظامی لاهیجان به دختر آن شهید والامقام اهدا شد.

اجرای دف‌نوازی توسط سپیده نوذری فیلم‌ساز فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در آیین پایانی هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان همچنین از مربیان دوره‌های آموزشی دو سال اخیر انجمن سینمای جوانان لاهیجان تقدیر به‌عمل  آمد.

در این مراسم  به کلیه فیلم‌سازان و عکاسان فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان و شرق گیلان که آثارشان در هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان به نمایش گذاشته بود، گواهی شرکت داده شد‌.

تقدیر از آرمان فیاض فیلم‌ساز و فیلم‌بردار موفق و خلاق لاهیجانی و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمبردار  چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی “برف آخر” ساخته امیر حسین عسگری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که طی آن پیام هومن بهمنش، فیلمبردار موفق سینمای ایران و رضا گمینی (فیلمساز موفق فیلم کوتاه ) برای آرمان فیاض پخش شد.

سپس از آرمان فیاض توسط انجمن سینمای جوان لاهیجان، فرمانداری لاهیجان و شورای اسلامی شهرستان لاهیجان تقدیر به‌عمل آمد.

بهمن کنعانی رئیس شورای اسلامی شهرستان لاهیجان به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی لاهیجان و علی جعفرزاده از نویسندگان سینمایی و منتقدین سینمای کشور به نمایندگی از فرمانداری لاهیجان در این مراسم حضور داشت .

هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان به همت انجمن سینمای جوان لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از هجدهم الی بیست و یکم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز برگزار  شد. در این رویداد فیلمسازان و عکاسان شرق گیلان تعداد 43 عنوان فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوان لاهیجان و فیلمسازان فعال شرق گیلان در دو بخش سینما کرونا و برگ سبز و تعداد بیش از هشتاد قطعه عکس از عکاسان فعال عضو انجمن سینمای جوان لاهیجان و منتخبی از فیلم‌های کوتاه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در معرض دید علاقه‌مندان به سینما و عکاسی قرار گرفت.

برگزاری دو کارگاه تخصصی سینما و عکاسی با عناوین ” فیلم‌های بدی که ساخته‌ایم – مهندسی معکوس کارگردانی ” در  روز بیستم اردیبهشت در سومین روز از هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان با حضور سعید نجاتی ( برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه  فیلم کوتاه از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ) در دو نوبت صبح – از ساعت ده الی سیزده عصر و کارگاه تخصصی عکاسی با عنوان ( کادربندی در عکاسی ) زیر نظر ” هوتن باباپور عکاس فعال  مستند و مدرس عکاسی مستند اجتماعی انجمن سینمای جوان لاهیجان  عصر روز دوشنبه از ساعت چهار الی هفت عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان از جمله کارگاه‌های هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان بود که با استقبال بسیار خوبی از طرف علاقه‌مندان به سسینما و عکاسی در شرق گیلان قرار گرفت.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *