جستجو

هادی شیبانی هادی شیبانی نویسنده، کارگردان، تدوینگر و دانش‌آموخته انجمن سینمای جوانان مشهد، عضو انجمن بین‌المللی تدوینگران فیلم شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هادی شیبانی کارگردان فیلم کوتاه «کت‌ومن» و دانش‌آموخته انجمن سینمای جوانان مشهد، به عنوان اولین ایرانی، بورسیه انجمن بین‌المللی تدوینگران فیلم را دریافت کرد و به این انجمن سینمایی پیوست و مهمان افتخاری در جلسه رسمی فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های صنفی تدوینگران حضور پیدا کرد.
ادیموشن Edimotion – Festival for the Art of Film Editing قدیمی‌ترین جشنواره تخصصی تدوین فیلم است که آثار تدوینگران اروپایی را از نظر زیبایی‌شناسی و هنر تدوین بررسی می‌کند که بیست‌ودومین دوره این جشنواره در تاریخ 14 الی 17 اکتبر 2022 مصادف با 22 تا 25 مهر 1401 برگزار شد.
انجمن بین‌المللی تدوینگران فیلم International Film Editors Forum (IFEF) یک رویداد تخصصی متمرکز بر ارتباط و شبکه‌سازی میان تدوینگران سراسر جهان، انتقال تجربه، بررسی چالش‌های حرفه تدوین فیلم و هم‌اندیشی درباره راه‌حل‌ها و سیاست‌گذاری‌‌های حرفه تدوین فیلم است که پنجمین دوره این رویداد که در شهر کلن آلمان برگزار شد 50 تدوینگر فیلم از 26 کشور دنیا شرکت کردند و هادی شیبانی نیز به عنوان اولین نماینده ایران بورسیه اقامتی این دوره را دریافت کرد.
علاوه بر این، هادی شیبانی در مسترکلاس همکاری مشترک در پروژه‌های بین‌المللی با تدریس Guillermo de la Cal تدوینگر مطرح سینمای اسپانیا شرکت کرد.
فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های صنفی تدوینگران فیلم – تمپو Federation of Film Editors Associations (TEMPO) حاصل جلسات هم‌اندیشی دومین دوره انجمن بین‌المللی تدوینگران فیلم در سال 2019 است.
فدراسیون تمپو که از انجمن‌های صنفی تدوینگران در سراسر جهان تشکیل شده است، یک پلتفرم حمایتی برای تدوینگران و انجمن‌های صنفی در سراسر دنیا است و از اهداف این فدراسیون، تعیین استانداردهای کاری بین‌المللی، تقویت جایگاه فن تدوین فیلم در صنعت سینما، حمایت معنوی از تدوینگران در سراسر دنیا، انتقال تجربه و تعامل میان تدوینگران بین‌المللی است.
تاکنون 30 انجمن صنفی تدوینگران از سراسر دنیا عضو رسمی این فدراسیون هستند، اما هیچ نماینده آسیایی از جمله انجمن تدوینگران سینمای ایران در فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های صنفی تدوینگران فیلم حضور نداشته است.
تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *