جستجو

انجمن سینمای جوانان ایران آمادگی خود را جهت حمایت از نمایش آثار خانواده دزفولی حاضر در مستند «دَفَک» در نگارخانه «جوان» این نهاد سینمایی اعلام کرد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پیرو مصاحبه منتشر شده از بهنام بیرم‌وند کارگردان مستند «دَفَک»؛ از آثار حاضر در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در یکی از خبرگزاری‌ها، انجمن سینمای جوانان ایران اعلام کرد نگارخانه جوان آژانس عکس ایران خود را جهت نمایش تعدادی از نقاشی‌ها و آثار خانواده‌ای که هنر و زندگی‌شان سوژه این مستند بود، در اختیار قرار می‌دهد.

مستند «دَفَک» زندگی یک خانواده ۸ نفره در دزفول را روایت می‌کند که بدون گذراندن دوره‌های آموزشی خاصی استعداد زیادی در حوزه نقاشی و هنرهای تجسمی دارند و آثار متعدد درخشانی را نیز تاکنون خلق کرده‌اند. آن‌ها به جهت مشکلات مالی تاکنون نتوانسته‌اند نقاشی‌های خود را آنطور که باید در معرض دید عموم قرار بدهند.

پیرو انتشار این خبر، انجمن سینمای جوانان ایران در گفتگو با کارگردان مستند «دَفَک» از حمایت خود برای نمایش نقاشی‌های این خانواده در نگارخانه جوان متعلق به آژانس عکس ایران که حمایت از هنرمندان جوان را در دستور کار خود دارد، خبر داد.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *