جستجو

پاتوق نوزدهم فیلم کوتاه “سینما آینده” شب گذشته با حضور کارگردانان آثار؛ آرین وزیر دفتری، حسین امیری‌دوماری و پدرام پورامیری و همچنین فرید سجادی‌حسینی بازیگر فیلم “نسبت خونی” در سالن شماره سه پردیس چارسو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سجادی‌حسینی ضمن خیرمقدم به حاضران، به انگیزه اصلی‌اش برای بازی در فیلم نسبت خونی اشاره کرد و گفت: همکاری دو جوان برایم بسیار جذاب بود و این موضوع محرک هیجان‌انگیزی برای حضورم در این فیلم بود.

بازیگر فیلم “فروشنده” اضافه کرد: کارکردن با کارگردانی مثل اصغر فرهادی که دارای نبوغ سینمایی است جایگاه بالایی دارد. بازی در فروشنده و نسبت خونی دو موضوع متفاوت از یکدیگرند و هردو جذاب.
وی یادآور شد: در گذشته نگارش فیلمنامه‌های مشارکتی و یا کارگردانی مشترک داشته‌ایم اما این که دو جوان در این سن و سال با همکاری هم یک اثر هنری خلق کنند برایم جالب بود و این مشارکت اتفاقات خوبی را رقم زد که امیدوار هستم شما هم آن را تجربه کنید.

وزیردفتری، با ابراز خوشحالی از نمایش “هنوز نه” در پاتوق فیلم کوتاه، اضافه کرد: از اینکه پاتوق با جدیت ادامه دارد خوشحال هستم و امیدوارم که همچنان پابرجا بماند.

پورامیری با بیان این مطلب که  نسبت خونی سومین فیلم مشترکی است که با حسین امیری‌دوماری ساخته است، ادامه داد: این فیلم دومین فیلم  ما در جشنواره بین‌‌المللی فیلم کوتاه تهران بود که موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد شد.

امیری دوماری، ضمن تشکر از عوامل فیلم نسبت خونی گفت: این تشکر از این بابت است که همه عوامل به دیده‌شدن فیلم کمک کردند نه اینکه خودشان دیده شوند و از انجمن سینما جوانان هم تشکر می کنم که به این فیلمنامه اعتماد کرد و باعث ساخته شدن آن شد.

در نوزدهمین پاتوق فیلم کوتاه، فیلم‌های نسبت خونی؛ ساخته حسین امیری‌دوماری و پدرام پورامیری، هنوز نه به کارگردانی آرین وزیردفتری، “روشویی” ساخته جابر رمضانی، “٩٩٩٩٩٩٩٩٩”؛ کریم عظیمی و ” کشتی شکسته”، کلوریند دوران محصول کشور فرانسه نمایش داده شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *