جستجو

 

در چهل‌و‌یکمین پاتوق فیلم کوتاه، سینما آینده و اولین جلسه از فصل ششم این محفل دوستانه که روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، ۵ فیلم کوتاه به روی پرده خواهند رفت.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه داستانی «مسکوت»، «مارلون»، «ناگهان»، فیلم کوتاه تجربی «کل به جزء» و انیمیشن کوتاه «انیمیشن خبری» محصول فرانسه، برنامه اکران اولین جلسه از فصل ششم پاتوق فیلم‌کوتاه را تشکیل می‌دهند.

«مسکوت» به نویسندگی وکارگردانی محمد ثریا و از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران، ماجرای مردی را روایت می‌کند که برای جلوگیری از تجاوز به زنی مرتکب قتل می‌شود…

فیلم کوتاه «مارلون»، به نویسندگی و کارگردانی دُرناز حاجیها، ماجرای مادری را به تصویر می‌کشد که فرزند ۱۰ساله‌اش را برای تست بازیگری آماده می‌کند.

داستانی کوتاه «ناگهان» به کارگردانی حمید نجفی‌راد و نویسندگی الهه اذکاری، ماجرای زن و مردی است که برای سفر آماده می‌شوند.. دو غریبه وارد خانه آن‌ها می‌شوند و …

ماجرای تکثیر روح یک دیکتاتور در زندگی مردم بعد از سرنگونی مجسمه‌اش، روایت فیلم کوتاه تجربی «کل به جزء» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدوحید حسینی‌نامی است.

«انیمیشن خبری» به کارگردانی دوناتو سانسونه و محصول کشور فرانسه، ابتکاری هنرمندانه از وقایع این روزها و الهام گرفته از رویدادهای بین‌المللی که در روزنامه‌ی فرانسوی به نام رهایی نوشته شده است را به تصویر می‌کشد.

 

گفتنی‌‎‌است فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه در ۱۳هفته و با رویکرد نقد و بررسی فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده در هر جلسه در قالب گپ و گفت دو سویه، به اکران فیلم‌های کوتاه خواهد پرداخت.

پاتوق فیلم کوتاه، محفلی برای هنرمندان و دوست‌داران این عرصه هنری، دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *