جستجو

فیلم‌ کوتاه «یک اتفاق کوچک» ساخته‌ سیدمرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه‌ نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Job Film Days  ایتالیا انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌ کوتاه «یک اتفاق کوچک» به کارگردانی سیدمرتضی سبزقبا در بخش مسابقه‌ نخستین  دوره جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Job Film Days  ایتالیا نمایش داده خواهد شد.

جشنواره‌ Job Film Days که با موضوع کار و مسائل مختلف مربوط به آن برگزار می‌شود 30 فیلم از سراسر جهان را  برای حضور در بخش مسابقه نخستین دوره خود برگزیده است که نام «یک اتفاق کوچک»  در این بین دیده می‌شود.

فیلم داستانی «یک اتفاق کوچک» که پیش از این در جشنواره های مختلفی حضور داشته و به نمایش درآمده است، این‌بار در بخش مسابقه‌ نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Job Film Days» ایتالیا حضور خواهد داشت.

عوامل تولید این فیلم کوتاه  عبارتند از:

نویسنده، تصویربردار، تدوین‌گر، طراح پوستر و کارگردان: سیدمرتضی سبزقبا، صدابردار نریشن: محمد زربخش، صداگذار: حسین قورچیان، عکاس و مجری طرح: حمید تجلی‌فرد،  تیتراژ: حجت کایدخورده، مترجم: سیدعزیز رودبندی، با همکاری: نادر سعادتی‌فرد، با حضور: مجید اردلان، علی قاسمی، تهیه‌کننده: سیدرضا سبزقبا.

لازم به ذکر است که در نهایت در آئین اختتامیه‌ این جشنواره 3 فیلم به عنوان فیلم‌های برتر جشنواره توسط هیئت داوران معرفی خواهند شد و جوایز نقدی جشنواره را دریافت خواهند کرد. این جشنواره از 21 تا 23 سپتامبر 2020 میلادی مطابق با 31 شهریورماه تا 2 مهرماه 1399 هجری‌خورشیدی در شهر تورین کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *