جستجو

کارگاه نمایش و نقد فیلم دفتر بوشهر با مرور یک فیلم از کریستوف نولان برگزارمی‌شود.
به گزارش انجمن سینمای جوانان ایران، کارگاه نمایش و نقد و بررسی فیلم و مرور آثار کریستوفر نولان در کانون فیلم دفتر بوشهر این هفته با نمایش فیلم «یادگاری» از این کارگردان مطرح سینما و با حضور مهدی انصاری همراه خواهد بود.
این کارگاه در قالب سلسله نشست‌هایی است که از ۲۰ اردیبهشت به مدت ۴ هفته با نگاهی به شیوه روایت و سبک بصری با حضور مهدی انصاری و مسعود کازرونی برگزارمی‌شود وشامل نمایش و نقد وبررسی فیلم‌های بی‌خوابی، شوالیه تاریکی، یادگاری و تلقین از آثارمطرح نولان است.
کریستوفر نولان کارگردان ، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده بریتانیایی وخالق فیلم‌های تحسین‌برانگیز ممنتو، بی‌خوابی، حیثیت، سه گانه شوالیه تاریکی و فیلم‌های تلقین، بین‌ستاره‌ای و دانکرک است و تاکنون ده‌ها بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌است.
فیلم‌های نولان به کاوش زوایای روح و اخلاق انسانی، ساختار پیچیده و زمان و فضا، ماهیت هویت شخصی و جادوی انسانی می‌پردازد و نقش بسزایی در جذابیت و تأثیرگذاری نوین هنر سینما داشته است.
گفتنی است، انجمن سینمای جوانان استان بوشهربا رویکرد اکران فیلمهای برترسینمای ایران و جهان، هرهفته پذیرای علاقه‌مندان،هنرمندان و هنرجویان فیلم‌سازی در کانون فیلم این دفتر است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *