جستجو

بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ساراسوتا»ی آمریکا میزبان فیلم کوتاه«کلمه سه حرفی» ساخته صالح کاشفی خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «کلمه سه حرفی» ساخته صالح کاشفی، فیلم‌ساز جوان ایرانی در روز ۱۸ آپریل (۲۹ فروردین) در بخش‌های سینمای جوان و شب‌های هالیوود جشنواره ساراسوتا به نمایش درمی‌آید.

این فیلم پیش‌تر در بیستمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان آبورن در استرالیا و همچنین اولین دوره جشنواره جهانی فیلم جوانان در بنگلادش نامزد دریافت جایزه شده بود.

صالح کاشفی، متولد ۱۳۷۸ در تهران و از هنرجویان انجمن سینمای جوان و دانشجوی رشته کارگردانی سینماست که اخیراً ساخت فیلم کوتاه «آرین هم گفت من هم بازی» را به پایان برده است.

بر اساس این گزارش، در کشور آمریکا ۸۵۰ جشنواره فیلم برپا می‌شود که جشنواره ساراسوتا جزء چهل جشنواره برتر در این کشور ارزیابی شده است. ریاست شورای سیاست‌گذاری جشنواره امسال را «استیو بوشمی» بازیگر و کارگردان آمریکایی به عهده دارد و در برپایی جشنواره، انجمن منتقدان فیلم نیویورک و نشریات واریتی، هالیوود ریپورتر، اینترتیمنت ویکلی و روزنامه‌های نیویورک تایمز و یو.اس.تودی مشارکت دارند.

این رویداد، امسال شامل بخش‌های داستانی، مستند، فیلم کوتاه، سینمای جوان، انتخاب مردمی، شب‌های هالیوود و کارگاه‌های آموزشی خواهد بود.

جشنواره بین‌المللی فیلم «ساراسوتا»ی آمریکا روز ۱۳ آپریل (۲۴ فروردین) آغاز به کار می‌کند و تا ۲۲ آپریل (۲ اردی‌بهشت) در ایالت‌های فلوریدا و کالیفرنیا برپا خواهد بود.

 

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *