جستجو

فیلم کوتاه «۵٢هرتز» به کارگردانی اصغر عباسی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «تِرِسا» در اسپانیا راه یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه «۵٢هرتز» به کارگردانی اصغر عباسی در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «تِرِسا» اسپانیا به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم به صورت سکانس پلان و در یک برداشت ضبط شده  داستان انسان‌هایی روایت می‌کند که سرنوشت خود را با یک تصمیم که در لحظه گرفته می‌شود تغییر می‌دهند.

جشنواره «تِرِسا» اسپانیا در دهمین دوره از برگزاری این فستیوال پذیرای بیش از ١٨٠٠ فیلم از سراسر جهان بوده که «52 هرتز» جزو ۵٧ فیلم نهایی از بین این آثار انتخاب و به بخش نهایی راه پیدا کرده است.

گفتنی است تیزر این فیلم بهه تازگی رونمایی شده است.

برخی از عوامل فیلم «52 هرتز» عبارتند از: نویسندگان: اصغر عباسی، مصطفی بیرانوند، کارگردان: اصغر عباسی، تهیه کننده: نرگس زارع، مجری طرح: اکبر عباسی، مدیر فیلمبرداری: فرزین ابراهیمی، صداگذار: سامان شهامت، صدابردار: جابر انصاریان، طراح صحنه و لباس: طناز رضایی، طراح چهره پردازى: مهدیس هاشمی، تدوین: اصغر عباسی، جلوه های ویژه و اصلاح رنگ: وحید ربانی، مدیر تولید: نجمه نظری، عکاس: نفیسه مدرسی، ترجمه زیرنویس: صالحه ناظری، پخش از: مآفیلم.

اصغر عباسی که دانش آموخته انجمن سینماى جوانان ایران  و دانشجوى کارشناسى ارشد رشته سینما است که سابقه ساخت بیش از ٢٠ فیلم کوتاه و مستند دارد و جوایز معتددی را در جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای کسب کرده است.

دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «تِرِسا» اسپانیا ٢١ تا ٢٧ اکتبر به‌مدت یک هفته در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد.

 

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *