جستجو

فیلم مستند بلند «حمید هما »ساخته  محمدعلی سجادی عصر روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسه پس از نمایش فیلم که درباره زندگی و آثار هما روستا و حمید سمندریان ساخته شده، آرمان فیاض سینماگر لاهیجانی و فیلم‌بردار این مستند درباره چگونگی ساخت آن و خاطراتش از پشت صحنه فیلم نکاتی را یادآوری نمود.

در ادامه این جلسه که برنامه‌ای مشترک  از انجمن سینمای جوانان لاهیجان و انجمن نمایش این شهرستان بود، محمدسعید محصصی مستندساز و محقق سینمای مستند نیز این اثر را مورد نقد و تحلیل قرار داد.

قابل ذکر است که آرمان فیاض دارای کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است و در کارنامه فیلم‌سازی خود مدیریت فیلم‌برداری بیش از ١٠٠ فیلم کوتاه، بلند و مستند، از جمله فیلم‌های کوتاه: چله، تاسیان، اول پاییز و… فیلم بلند: حمید هما، کارد و کلوچه و … و همچنین ساخت ۴ فیلم کوتاه «هنگام» سال ٨۵ ، « آهنگی که با تو شنیدم»سال ٨۶ ، «شکوفه های سپید زیر نور ماه میرقصند» سال ٨٧ ، «چای »سال ٨٨ و «مانیکور » سال ۹۵ را دارد.

 

«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...
«کالبو» در کرمان آماده نمایش شد
«تنگه» در جشنواره کوت کورت فرانسه
امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *