جستجو

 

پنجشنبه هر هفته، چهار فیلم از تولیدات انجمن با عنوان مجموعه «چهار ایده، چهار فیلم»،  ازطریق دو پلتفرم «ودیو» و «هاشور» به نمایش درمی‌آید.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، 4 فیلم‌ برگزیده انجمن تحت عنوان مجموعه «چهار ایده، چهار فیلم»، پنجشنبه هر هفته از طریق پلت‌فرم‌های هاشور و ودیو برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌‌شود.

مخاطبان با خرید اشتراک ماهیانه در این پلت‌فرم‌ها می‌توانند ١۶ فیلم کوتاه انجمن و سایر آثار کوتاه و مستند موجود در آن‌ها را تماشا کنند.

تاکنون و در اولین هفته اکران، فیلم‌های «باگ» به کارگردانی کیوان محسنی، «پل» ساخته وحید حسن‌زاده، «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی و «بلندگو» ساخته بهنام اسداللهی، توسط انجمن در این سایت‌ها نمایش داده شده‌اند.

همچنین فیلم‌های «من قدیمی هستم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک عادل تبریزی و ایران انتظام، «چندش» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی، «مانع بسته شدن درب نشوید» به کارگردانی یاسمین ریزان و «دزدانه» ساخته مهران امیری حسینی از روز پنجشنبه 16 مردادماه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی‌است، این فیلم‌ها پس از یک هفته همچنان در آرشیو این وب‌سایت‌ها قرار داشته و علاقه‌مندان در هر زمان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *