جستجو

اولین جلسه هماهنگی اکران و نمایش فیلم‌های منتخب  چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در تنگستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، عبدالرضا احمدی سرپرست دفتر تنگستان با اعلام این خبر گفت: این جلسه شنبه ۲۸ بهمن‌ماه در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان و با حضور پولادیان مدیریت این اداره، جاودانی شهردار شهر اهرم (مرکز تنگستان) وهمچنین کرمی کارشناس و دبیراکران آثار این جشنواره در تنگستان برگزار شد.

به گفته احمدی در این جلسه مقرر شد که در بخش انتخاب، آثارمرتبط  و مناسب با رده‌های سنی دانش‌آموزان به نمایش درآید و موضوعات مورد نیاز آموزشی و روزجامعه در انتخاب فیلم‌ها مد نظر قرار گیرد تا نسبت به سال‌های قبل رضایت خاطر بیشتر مخاطبان تنگستانی را جلب کند. همچنین انجمن سینمای جوانان تنگستان مسئولیت تحلیل آثار منتخب را بر عهده گرفت.
سرپرست انجمن سینمای جوانان تنگستان همچنین عنوان کرد: در صورت میسر بودن شرایط دو اثر ازفیلم‌سازان نوجوان دانش‌آموز به تهیه‌کنندگی سینمای جوان تنگستان در خلال این مراسم  به نمایش درخواهد آمد که هدف از آن تقویت روحیه اعتماد به نفس و اهمیت آن در تربیت فیلم‌سازان آینده و دانش‌آموزان تنگستانی است.

احمدی اضافه کرد: در این جلسه، به نتایج مثبتی در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزش فیلم‌سازی کوتاه‌مدت با مدیریت آموزش و پرورش تنگستان رسیده‌ایم که جزئیات بیشتری از آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

در این نشست احمدی‌زاده معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش، سروری معاونت آموزشی و نوآوری، زنده‌بودی معاونت پرورشی و تربیت بدنی، خواجه کارشناس آموزش ابتدایی، خادم کارشناس آموزش متوسطه دوم، دهقانی‌دوست کارشناس روابط عمومی، روحانی، حسینی‌زاده و تیموری هرسه از راهبران آموزشی، و نیز جمالی و معصومی به ترتیب مدیران کانون‌های پرورشی پسرانه دلیران تنگستان و دخترانه حدیث  نیز حضور داشتند
اکران و نمایش منتخب این آثار از ۵ الی ۹ اسفندماه  در سطح شهرستان و با اعلام برنامه زمان‌بندی توسط دبیرخانه این جشنواره در تنگستان اجرایی خواهد شد.

 

 

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *