جستجو

نمایشگاه «کتاب و سینما» که همزمان با سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه با درنظر گرفتن تخفیفات در فضای مجازی برپا شده بود، با استقبال علاقه‌مندان تا 22 بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه مجازی «کتاب و سینما» که به مناسبت سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با همکاری نشر آبان و سایت بوفه کتاب در ایام برگزاری این رویداد، آغاز به‌کار کرده بود، به‌دلیل استقبال علاقه‌مندان تا 22 بهمن‌ماه 99 تمدید شد.

این نمایشگاه تا 22 بهمن‌ماه 99 در سایت www.boofeketab.com   با کد تخفیف tisff.37  و  سایت www.abanbooks.com  با کد تخفیف iycs  برای تهیه کتاب‌های سینمایی در دسترس است.

این اقدام به دنبال شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری صورت گرفته و طی آن تمامی آثار منتشر شده توسط انجمن سینمای جوانان ایران به همراه سایر کتب سینمایی با در نظر گرفتن تسهیلاتی همچون تخفیف ویژه در سایت نامبرده عرضه می‌شود.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ برگزار شد و ششم بهمن‌‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *