جستجو

چهل و سومین نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان اردبیل در بیله‌سوار برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهل و سومین نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان اردبیل با موضوع عاشورا و دفاع مقدس در دبیرستان کوثر بیله سوار برگزار شد.

 میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اذعان بر سیاست مدیرعامل  انجمن سینمای جوانان ایران و همچنین دغدغه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مبنی بر تمرکز زدایی رویدادهای فرهنگی از مرکز استان‌ها  اعلام کرد:  که انجمن سینمای جوانان استان اردبیل  چهل و سومین نمایشگاه عکس خود را در شهرستان بیله سوار برگزار نمود . وی افزود انجمن سینمای جوانان بعد از برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای در مشگین‌شهر تصمیم گرفته فعالیت‌های خود را در شهرستان‌های استان گسترش دهد تا جوانان علاقه‌مند در مناطق دورافتاده هم بتوانند در زمینه‌های سینمایی فعالیت نمایند . موسوی افزود که این دفتر سال گذشته نیز یک دوره فیلمنامه‌ نویسی فشرده در شهرستان پارس آباد با همین هدف برگزار کرد .

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از درخواست های متعدد شهرستان های استان برای ایجاد نمایندگی انجمن خبر داده ، افزود که دفتراستان  به وسیله رایزنی‌های مختلف با شهرستان‌ها و ستاد مرکزی در صدد ایجاد حداقل دو نمایندگی در شهرستانی استان در سالجاری است .

چهل و سومین نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل  با همکاری اداره ارشاد بیله سوار از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه با موضوع عاشورا و دفاع مقدس در دبیرستان کوثر بیله‌سوار برگزار شد .

 

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *