جستجو
به همت آژانس عکس ایران صورت می‌گیرد؛

نمایشگاه تجسمی «دفک» که آثار 8 هنرمند دزفولی را به نمایش می‌گذارد، دوشنبه 12 دی‌ماه 1401 در نگارخانه «جوان» انجمن سینمای جوانان ایران افتتاح می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه تجسمی «دفک» ۱۲ تا ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه «جوان» انجمن سینمای جوانان ایران میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

این نمایشگاه مجموعه آثار تجسمی خانواده فرخ‌زاد را دربرمی‌گیرد که پیش از این زندگی‌ هنری‌شان در مستند «دفک» به کارگردانی بهنام بیرم‌وند در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش درآمده بود.

هنرمندان خانواده فرخ‌زاد شامل هشت هنرمند بختیاری است که آثار تجسمی متفاوتی را را در سبک‌های مختلف و بدون تحصیلات آکادمیک و به طور ذاتی خلق می‌کنند.

شاه‌رضا فرخ‌زاد (پدر خانواده)، مندی فرخ‌وند (مادر خانواده)، توران، سالار، داراب و منوچهر فرخ‌زاد (فرزندان خانواده)، آنا فرخ‌وند (عروس خانواده) و هانیه براتی (نوه خانواده)، هشت هنرمندی هستند که آثارشان در نمایشگاه تجسمی «دفک» به نمایش گذاشته می‌شود.

برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی انجمن سینمای جوانان ایران و حمایت از هنرمندان «جوان» و مستعد صورت گرفته است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *