جستجو

 

جلسه هماهنگی جشنواره شبدیز با حضور برگزارکنندگان جشنواره و برخی دستگاه‌های استان کرمانشاه و با حضور علیرضا گودرزی مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در ابتدای این جلسه‌ که با حضور نمایندگان ارگان‌ها که دوشنبه ۲۹بهمن در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، کامران رضایی مدیر انجمن سینمای جوان کرمانشاه و دبیراجرایی جشنواره درمورد تعداد آثار رسیده به جشنواره سال گذشته، مهمانان و نحوه برگزاری جشنواره توضیحاتی ارائه داد. وی به اقدامات انجام شده برای برگزاری شایسته  شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اشاره کرد و با برشمردن نقاط مثبت برگزاری جشنواره برای فرهنگ، هنر، اقتصاد شهر، همکاری بیشتر ادارات شهرستان را خواستار شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره سال گذشته شبدیز در کرمانشاه و تکرار آن گفت: جشنواره شبدیز اتفاق فرهنگی خوبی برای کرمانشاه است که فیلم‌سازان و عکاسان بزرگی را کنار هم جمع می‌کند.

وی افزود: زبان فرهنگ، زبان تاثیرگذاری‌ است که بسیاری از دستاوردهای انقلاب را از این طریق می‌توان بیان کرد.

گودرزی با اشاره به دومین دوره برگزاری شبدیز در کرمانشاه طی دو سال پیاپی از دستگاه‌ها خواست تمام تلاش‌شان را برای هرچه بهتر برگزارشدن جشنواره انجام دهند  و نیازهای جشنواره را مرتفع سازند.

در این جلسه، پژمان خسروی‌پور رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، گزارشی در مورد جشنواره و تاریخ برگزاری، استان‌های حاضر و امکانات ارشاد از قبیل هتل، سالن برگزاری جشنواره و کتاب توضیحاتی ارائه داد و اضافه کرد: ما در جهت دائمی کردن دبیرخانه جشنواره و ملی کردن آن تلاش می‌کنیم.

در ادامه مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه  نیز آمادگی  کامل خود را برای برگزاری این رویداد فرهنگی اعلام کرد.

گفتنی‌است، نمایندگان نیروی انتظامی، فرمانداری، میراث فرهنگی ، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، توزیع برق و حوزه هنری کرمانشاه نیز در این جلسه حضور داشتند و برای برگزاری موفق این رویداد منطقه‌ای قول مساعدت دادند.

شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز» ۱۴ تا ۱۷ اسفند با حضور استان‌های کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان، لرستان، ایلام،چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، تهران در کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

                                                             

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *