جستجو

اولین جلسه شورای فرهنگی توسعه صنعت تصویر و سینما با حضور جمعی از مسئولین و دست‌اندرکاران فرهنگی در استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین جلسه شورای فرهنگی توسعه صنعت تصویر و سینما در استان با حضورناصر قائدی سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شهرکرد، جواد کارگران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌ا… شیروانی رئیس حوزه هنری استان، علی حسین‌زاده معاون سیمای صدا و سیمای استان و تعدادی از مسئولین فرهنگی و هنرمندان استان صبح روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۶ در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این نشست که به منظور ارتقاء کمی و کیفی صنعت فیلم و سینما در استان برای اولین بار و به ابتکار معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، پیشنهادات مختلفی در زمینه آموزش، تولید وپخش در عرصه سینما ارائه شد.

ناصر قائدی عضو این شورا و سرپرست انجمن سینمای جوانان شهرکرد نیز برای تحقق اهداف این شورا و ثبت یک ویترین و برند استانی در سطح ملی و بین‌المللی پیشنهاد برگزاری جشنواره فیلم شهرهای بالای ۲۰۰۰۰ متر از سطح دریا در ایران به میزبانی شهرکرد و نیز بین‌المللی نمودن این جشنواره ارائه نمود.

قائدی افزود: امید است با تشکیل این شورا و همگرایی و تمرکز هر چه بیشتر متولیان امر سینما در استان و سپردن عرصه سینما به سینماگران و فیلم‌سازان مانند سایر هنرها ضمن تولید آثار قابل قبول از نظرکمی و کیفی  بتوانیم یک جشنواره با شمایل ملی و بین‌المللی برگزار کنیم.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *