جستجو

شورای سیاست‌گذاری پنجاه ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در نشستی  درخصوص برگزاری مطلوب این رویداد تبادل نظر کردند.

به گزارش انجمن سینمای جوانان ایران، مسئولان برگزاری پنجاه ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان با سعید ابریشمی‌راد شهردار این شهردیدار و گفت وگو کردند.

در این نشست که با حضور سهیلاعسکری مدیر امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران، داورفرا مشاور مدیرعامل انجمن، سرجه‌پیما مدیر انجمن دفتر کاشان، نظافتی معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، والی‌زاده رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، رضوی‌‌زاده مدیرامورگردشگری شهرداری و تنی چند از مسئولین برگزاری جشنواره در محل شهرداری کاشان برگزار شد، ضمن بررسی اقدامات انجام شده، امکانات موجود وظرفیت‌های فرهنگی شهر کاشان برای برگزاری این رویداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   

در این دیدار عسکری با اشاره به روند مطلوب آماده‌سازی مقدمات برگزاری این رویداد در کاشان بر لزوم تجهیز سالن نمایش فیلم تأکید کرد. وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان انجمن سینمای جوانان کاشان و دست‌‌اندرکاران فرهنگی این شهر از دغدغه فرهنگی شهرداری قدردانی کرد و زیرساخت‌های مناسب تاریخی و فرهنگی شهر کاشان را یکی از مهم‌‌ترین دلایل انتخاب این شهر برای میزبانی پنجاه و نهمین دوره جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دانست.

در ادامه جلسه معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گزارشی از روند امور و اقدامات پیش‌رو ارائه کرد و بر آمادگی سازمان متبوع برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد تأکید نمود.

رضوی‌زاده  عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره و مدرس انجمن سینمای جوانان کاشان نیز با ارائه گزارشی اجمالی، نقش و قابلیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران را در مناسبات فرهنگی شهرکاشان مهم ارزیابی کرد و بر توجه بیشتر شهرداری تأکید کرد.

در ادامه شهردار کاشان با قدردانی از عوامل برگزاری این رویداد فرهنگی، پیشنهاد کرد از سایر قابلیت‌های  هنری و فرهنگی شهر در جشنواره استفاده شود. وی ابراز امیدواری کرد با حضورسایر هنرمندان کاشان در رشته‌های مختلف در کنار فیلم‌سازان جوان ۱۰استان کشوردرکاشان شاهد استقبال فزاینده مردم باشیم.

گفتنی‌‌است پس از این دیدار، شورای سیاست‌گذاری جشنواره منطقه‌ای کاشان با حضور مدیران کمیته های برگزاری و مدیر امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران تشکیل جلسه داد و آخرین عملکردها مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست محل نمایش فیلم‌ها، گالری عکس، محل برگزاری کارگاه‌‌ها و اقامت شرکت‌کنندگان در جشنواره و همچنین مسائل پیش‌ رو و راه‌کارهای تسهیل و تسریع امور مورد بررسی قرار گرفت.

پنجاه‌و‌نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس، با حضور استان‌های: تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، سمنان و اصفهان، از چهارم تا هفتم اسفندماه سال۱۳۹۶ در شهرکاشان برگزار می‌شود.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *