جستجو

نشست شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با حضور اعضا برگزار و احکام عضویت از سوی رئیس کمیته ملی المپیک ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی  انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، در این نشست که امروز (چهارشنبه، هشتم دی ماه 1400) با حضور سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد، بر روند برگزاری جشنواره سیزدهم با کیفیت بهتر و پشتیبانی قوی‌تر تاکید شد.

در این نشست که در کمیته ملی المپیک برگزار شد، سیدرضا صالحی امیری با اشاره به اهمیت سینما و مقوله فرهنگ، گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران بستر مناسبی برای نمایش افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در سطح ملی و بین المللی است و با توجه به حضور پررنگ سینمای ایران در جشنواره جهانی فیلم ورزشی میلان، برگزاری هر چه بهتر این رویداد در سطح ملی اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: هم افزایی کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، سازمان صداوسیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسیر برگزاری هر چه بهتر این رویداد مساله ای مهم و راهبردی است.

 


سیدمجتبی علوی، دبیر جشنواره نیز در این نشست از اعلام فراخوان جشنواره در بهمن ماه و برگزاری جشنواره در تیرماه 1401 همزمان با هفته المپیک خبر داد.

در این نشست عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و نماینده کمیته ملی المپیک، سیدمجتبی علوی دبیر جشنواره، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد مشاور وزیر ورزش و جوانان در امو بانوان، مهدی میرجلیلی مدیرعامل سازمان بسیج ورزشکاران، محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما، محمد تابع دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، شروین اسبقیان ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان، حسین اوجاقی ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران، محمود عبداللهی مدیر روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک، یزدان عشیری مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی وزارت ارشاد و امید کوره‌چی سرپرست دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی ایران معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (ficts) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از 120 کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از 16 پایگاه جهانی و میزبان 28 کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، همواره آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.

در دوازدهمین دوره این جشنواره حدود 800 اثر از 54 کشور حضور داشت و داوری شد.

 

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *