جستجو

نخستین گردهمایی عکاسان و فیلم‌سازان انجمن سینمای جوان استان‌کرمان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده شورای شهر، مسئولین و همچنین فیلم‌سازان و عکاسان بم‌ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این گردهمایی با هدف حمایت از فیلم‌سازان جوان، ترغیب و تشویق آنها به ساخت فیلم‌های پرمخاطب و تبادل نظر اعضای انجمن‌ها به ویژه عکاسان و فیلم‌سازان در سراسر استان و آشنایی عکاسان و فیلم‌سازان استان‌کرمان با یکدیگر برگزارشد.

برپایه این گزارش، در روز اول این گردهمایی بعد از نمایش فیلم‌های فیلم‌سازان بم از جمله: «عاشورا در بم» (محمدحسین صادقی)، «بوف»(سروش درویشی)، «رولت»(محسن علم الهدی)، «آشیان فرشتگان»(علیرضا تغاصی)، «برهوت»(ناصر باقری)، «بازی شاید کودکانه»(محسن علم الهدی) و «خواب شب جمعه»(سروش درویشی) جلسه نقد و بررسی با حضور «طهماسب صلح‌جو» منتقد و تحلیل‌گر فیلم کوتاه برگزار شد.

در روز دوم این گردهمایی فیلم‌سازان و عکاسان شهرستان‌های رفسنجان، بم و کرمان با حضور درسالن سینمای هنرستان هنرهای زیبای کرمان  به تماشای فیلم‌های فیلم‌سازان کرمان از جمله: «حس» (کیانوش غلامی)، «فرانکشتین» (شاهد شفیعی)، «قاب عکس(حانیه پورسلیمانی)، «کیف پول»(سامان پهلوان)، «شب‌های سفید»(حسنیه عالمی) و «اندیشه‌های کرفس»(احمد شعبانی) نشستند و پس از آن جلسه نقد و بررسی با حضور طهماسب صلح‌جو و فیلم‌سازان حاضر برگزار شد. در ادامه برنامه این روز، همچنین جلسه نشست عکاسی با حضور«میلاد صفابخش» برگزار شد.

روز سوم این گردهمایی در سینما «گلستان امین رفسنجان» در ۲ سانس فیلم‌های تولیدات یک‌سال اخیر انجمن سینمای جوانان رفسنجان به نمایش گذاشته شد. سانس اول به نمایش فیلم‌های: «هیوا»(سیمین محیط ، احمد دهقان رحیمی)، «توپ»(سملنه اکبری‌پور)، «هم‌قسم»(احمد عابدینی)، «هدک»(احمد دهقان‌رحیمی) و«حیدر»(سیدمحمدرضا حسینی) اختصاص داشت و در سانس دوم فیلم‌های: «کچ»(مهردادحسنی)، «بی‌بی»(حسین طالبی)، «عروسک‌ها نفس می‌کشند»(ایمان سلطانی)، «رخت»(محمد خلیلی) و «چرخه»(محمد بخشی) از رفسنجان به نمایش گذاشته شد و در هر دو سانس بعد از پخش فیلم‌ها جلسه تحلیل و نقد و بررسی برگزار شد.

گفتنی است، این گردهمایی به همت انجمن سینمای جوانان رفسنجان و با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌کرمان و روابط عمومی مس منطقه کرمان به مدت سه روز از ۵ الی ۷ آبان ماه برگزار شد.

آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *