جستجو

پنج فیلمساز انجمن سینمای جوانان ایران، موفق به کسب رتبه اول تا سوم کارگردانی و دو لوح تقدیر نخستین جشنواره «ایران ساخت» شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در آیین اختتامیه این جشنواره که هجدهم دی ماه برگزار شد، محمد نجاریان برای ساخت  «عوارض خروج»، عماد سلمانیان برای کارگردانی «رنگ آب» و عادل تبریزی برای ساخت «من قدیمی هستم» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین دو لوح تقدیر جشنواره به علی مردمی، برای کارگردانی «گورمردها»  و جلال ساعدپناه، برای ساخت «آب یخ» تعلق گرفت.

جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری‌سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته‌سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری از ۱۵ الی ۱۸ دی‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *