جستجو

میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از تاره‌ترین حضور موفق هنرمندان اردبیلی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از‏ حضور فیلم کوتاه «آخر بازی» در جشنواره مستقل هند خبر داد. این فیلم توسط سیدابراهیم جوادخانی و با بازی داور فرمانی، لیلا قدیریان و احمد پروستان در انجمن سینمای جوانان اردبیل تولید شده است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل همچنین افزود: سجاد دادپور عکاس اردبیلی و مربی عکاسی انجمن سینمای جوانان اردبیل در دو بخش پرتفولیو (مجموعه عکس) با یک مجموعه عکس و در بخش ویژه و اصلی با موضوع امید، فینالیست بزرگ‌ترین رویداد عکاسی جهان (جایزه حمدان بن محمد راشد آل مکتوم) کشور امارات شد .

موسوی در ادامه ضمن اینکه از حضور فیلم‌های «مسیر سخت» و «بدتر از باور یک رویا» ساخته بهنام اسداللهی برای انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در جشنواره torentn نیوجرسی خبر داد و گفت : تعدادی از فیلم‌سازان این دفتر  نیز هستند که با سرمایه شخصی اقدام به ساخت فیلم کوتاه می‌کنند که حضور آنها نیز در محافل ملی و بین‌المللی باعث فخر و مباهات سینمای استان و انجمن سینمای جوانان اردبیل است . وی شهنام سجودیزاده را یکی از این افراد برشمرد و از حضور فیلم «اجکت» ساخته این فیلم‌ساز اردبیلی در نهمین دوره جشنواره بین المللی Dpiff هندوستان خبرداد .

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل همچنین  با اشاره به حضور فیلم‌های «قارلی داملار» ساخته هایده مرادی و «پل» ساخته رضا جمالی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل در بخش مسابقه سومین جشنواره ملی تسنیم  گفت: وظیفه خود می دانم و فرصت را مغتنم می شمارم تا از همه عزیزانی که مایه فخر ایران اسلامی و استان اردبیل و انجمن سینمای جوانان‌اند ، نهایت قدردانی و تشکر را داشته باشم . 

موسوی در پایان ابراز امیدواری کرد که تمام این هنرمندان و جوانان خلاق استان همواره برای اعتلای پرچم وطن عزیزمان بکوشند و سفیران فرهنگی ایران عزیز در جای جای جهان باشند .

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *