جستجو

حسن جوری عکاس جوان لاهیجانی با عکس «شهر شب‌های رنگی»  در جشنواره روسی گواهی افتخار کسب کرد.

اثری از «حسن جوری» عکاس فعال سینمای جوان لاهیجان  در مسابقات جهانی عکاسی روسیه “35 AWARDS Russia”  با اثری با عنوان «شهر شب‌های رنگی» موفق به کسب گواهی افتخار شد. وی این عنوان را در بخش نقاشی نور (مربوط به  بهترین عکاسان  تاپ سیزده  درصد) از بین 3391 عکاس  از مجموع آثار 6517  عکس  از  117کشور و 1229 شهر را به خود اختصاص داد.

لوکیشن این اثر برج ساعت شهرداری رشت بهمراه آذین عید مبعث است . از این عکاس فعال دفتر لاهیجان دو اثر دیگر هم در این جشنواره جهانی حضور داشت.

حسن جوری متولد بهمن  1368 شهر رشت و از اعضای فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان فعالیت هنری خود را در زمینه عکاسی بصورت حرفه‌ای از سال هشتاد و شش آغاز کرده است.

از جمله فعالیت‌های هنری  وی می‌توان به: مدیریت باشگاه عکس فرهنگسرای گردشگری کشور، عضویت در  انجمن عکاسان ایران، تدریس رشته های عکاسی و فتوشاپ، دبیر و برگزارکننده (نمایشگاه ملی) سی عکاس ایران، برپایی  15 نمایشگاه عکس انفرادی و 14 نمایشگاه عکس گروهی، حضور و کسب رتبه اول تا سوم در 19 جشنواره استانی و ملی و بین‌المللی و طراحی نقشه گردشگری دو بعدی مصور دو زبانه در دفتر توسعه و گردشگری شهرداری رشت اشاره کرد.

جوری اخیرا  با دو اثر در بین نفرات اول تا سوم  بخش “ایران ما” هجدهمین نمایشگاه جشن تصویر سال حضور داشته است.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *