جستجو

 

پویا بیات از عکاسان فعال انجمن سینمای جوان زنجان‌ مقام دوم جشنواره ملی عکس «من و شهر، زشت و زیبا» را در بخش شهروندی کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در بخش شهروندی(غیر حضوری) این رویداد ۲۱۲ عکاس در یک مرحله ۱۷۴۵ اثر به دبیرخانه ارسال کردند که از این تعداد ۳۵ اثر به انتخاب هیئت داوران جشنواره به نمایشگاه راه یافتند. دراین بخش پویا بیات مقام دوم جشنواره  به‌همراه لوح افتخار و تندیس و هدیه نقدی ۱۵ میلیون‌ریالی جشنواره  را به خود اختصاص داد.

هم‌زمان نیز ۱۷۶ نفر با ارسال رزومه و نمونه آثار خود به دبیرخانه براساس فراخوان، تقاضای شرکت در بخش ویژه (حضوری) را داشتند. در بخش ویژه ۳۰ نفر از عکاسان متقاضی به انتخاب کمیته ارزیابی و انتخاب به این بخش دعوت و  با همراهی ۹۸ عکاس اراکی در مدت ۳ روز در شهر اراک عکاسی کردند و ماحصل این حضور تحویل ۷۳۳ عکس از عکاسان بومی و ۲۹۳ عکس از عکاسان مدعو به دبیرخانه بود که در نهایت هیئت داوران جشنواره تعداد ۲۱ اثر را برای حضور در نمایشگاه معرفی کرد.

آیین تجلیل از برگزیدگان و افتتاح نمایشگاه آثار منتخب جشنواره در هر دو بخش شهروندی (غیر حضوری) و ویژه (حضوری) صبح روز جمعه ۱۰ آذر ماه طی مراسمی با حضور دکتر کریمی نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین استانی و شهری و جمع کثیری از هنرمندان و عکاسان برگزیده کشور برگزار شد.

دومین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا؛ از اول شهریورماه سال‌جاری با اعلام فراخوان عمومی به طور رسمی آغاز به کار کرد و پس از ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه آثار منتخب به کار خود پایان خواهد داد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *