جستجو

«عبدالرحیم افروغ» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از انجمن سینمای جوانان بوشهر بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هم‌زمان با برگزاری چهل وهشتمین پاتوق فیلم در سینما داریوش بوشهر با اکران فیلم‌های برگزیده سومین جشنواره ملی فیلم آیات، «عبدالرحیم افروغ» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از انجمن سینمای جوانان بازدید و با هنرمندان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با همراهی «ابراهیم کامران» دبیر کمیته قرآن و عترت و «سرهنگ فرهمندنیا» معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی انجام شد، مهمانان از استدیو پرده سبز، کتابخانه استاد احمد آرام و استدیو صدای بخشو بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های انجمن به ویژه تولید و آموزش آشنا شدند.

«افروغ» سپس با حضور در سینما روباز با بخشی از فرآیند تولیدات سینمایی  بازدید کرد و در ادامه «عبدالرحمن برزگر» مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر ضمن خوش آمدگویی گزارش کوتاهی از روند برگزاری سومین جشنواره ملی فیلم آیات ارائه داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در اولین بازدید رسمی خود طی سخنانی در جمع هنرمندان حوزه سینما، ضمن قدردانی از فعالیت‌های سینمای جوان گفت: بی شک حضور در جمع شما هنرمندان باعث افتخار است و امیدوارم این دید و بازدیدها ثمربخش بوده و در تعامل با یکدیگر گام برداریم. افروغ همچنین در بخشی از سخنانش گفت: تولید محتوا نیازمند توزیع صحیح در جامعه با گونه‌های مختلف رسانه است که یکی از  این اقدامات مهم، ایجاد زیرساخت‌های سینمایی و انعکاس آن در شبکه‌های اجتماعی است. وی با ابراز امیدواری از تلاش برای دست‌یابی به برنامه‌های اداره کل ارشاد، عنوان کرد: تمام سعی خودم را خواهم کرد که حتی یک ثانیه هم وقت تلف نشود.

قبل از سخنان مدیرکل «سیدرضا صافی» از فیلم‌سازان برجسته کشور طی سخنانی از حضور مدیرکل ارشاد ابراز خرسندی کرد و ضمن تشکر از فعالیت و تلاش‌های سینمای جوان گفت: امیدواریم با آمدن جنابعالی شاهد رونق بیشتر حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

در این مراسم از «امین چاهشوری» و «عابدین رمضانی» برگزیدگان سومین جشنواره ملی فیلم آیات و همچنین از اعضای دبیرخانه جشنواره: «ندا کلبعلی»، «آریو انصاری» و «کریم جوکار» نیز قدردانی به عمل آمد.

در بخشی دیگر از این برنامه، سرهنگ فرهمندنیا معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با حضور در سینما روباز از هنرمندان عکاس نمایشگاه «عملیات دریابانی» تقدیر نمود؛ در این نمایشگاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی آثاری از آریو انصاری، علی کارگر و بابک منصوریان در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

 

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *