جستجو

مدیر امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران در دیدار با مدیران فرهنگی شهر ملایر گفت: فواید هم‌افزایی فرهنگی در زیرساخت‌های رویدادهای فرهنگی انجمن در شهرها و استان‌های مختلف متوجه جوانان و فرهنگ آن استان و شهر خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این دیدار با حضور سهیلا عسکری مدیر امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران، غلامرضا جمالی‌زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و امید وفایی مدیر انجمن سینمای جوانان دفتر ملایر برگزار شد.

در این جلسه طرح‌های پیشنهادی انجمن سینمای جوانان ایران برای عملیاتی شدن شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان در شهر ملایر بررسی شد.

در ابتدای این نشست وفایی مدیر انجمن سینمای جوانان ملایر، طرح‌های پیشنهادی انجمن سینمای جوانان ایران برای گسترش فعالیت‌های آموزشی و تولیدی دفتر ملایر و همچنین برگزاری شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان را ارائه کرد. تعامل سینمای جوان ملایر با نهادها، ادارات فرهنگی و صنوف شهر ملایر، حمایت از تولید فیلم کوتاه و همچنین برنامه ریزی بخشهای جنبی و آموزشی شصتمین جشنواره منطقه‌ای در راستای اهداف «همدان ۲۰۱۸» را از اهم رویدادهای سال‌جاری عنوان کرد .

عسکری ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این دوره از جشنواره‌های منطقه‌ای در شهر تاریخی و هنرمندپرور ملایر عنوان کرد: امید، نشاط و سلامت جامعه، از دستاوردهای هنر است. وی برنامه‌ریزی و حمایت از برگزاری رویدادهای فرهنگی- هنری را وظیفه همه سازمان‌های دولتی و غیردولتی دانست و گفت ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که نشاط و امید در آن کم‌رنگ شده و روح هنر می‌تواند شرایط جامعه را تغییر دهد.

مدیر امور جشنواره‌های سینمای جوان،  ازفرمانداری ویژه ملایر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری این شهر به عنوان مهم‌ترین حامیان جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ملایر عنوان کرد و گفت: برگزاری موفق شصتمین جشنواره منطقه‌ای ملایر با همراهی و مشارکت این نهادها صورت خواهد گرفت.

عسکری با اشاره به این موضوع که تمام فواید هم‌افزایی فرهنگی در زیرساخت‌های رویدادهای فرهنگی انجمن در شهرها و استان‌های مختلف متوجه جوانان و فرهنگ آن استان و شهر خواهد بود، افزود: این رسالت خلل‌ناپذیر انجمن سینمای جوانان ایران است و انجمن به‌عنوان یک ‌نهاد ، علاوه بر فراهم کردن امکان رشد و شکوفایی جوانان مستعد کشور، شرایطی را فراهم خواهد کرد تا زیرساخت‌ بسترهای فرهنگی موردنیاز ایجاد شوند و یا گسترش یابند. البته این هدف بدون حمایت متولیان فرهنگ در سراسر کشور بسیار دشوار و حتی غیرممکن خواهد بود.

در ادامه این جلسه  جمالی‌زاده رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر ضمن اعلام خرسندی از برگزاری شصتمین جشنواره منطقه‌ای در شهر ملایر افزود: برگزاری جشنواره منطقه‌ای در شهر ملایر، تحرک و پویایی خاصی را در بین جوانان به ویژه برای علاقه‌مندان به حوزه‌های هنر در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی با تاکید بر تعامل خوب با انجمن سینمای جوانان بیان کرد در جریان برگزاری این جشنواره اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ملایر در کنار انجمن خواهد بود و برای برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی با تمام توان حضور خواهد داشت .

شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان  از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۹۷به مدت چهار روز در استان همدان، شهر ملایر با حضور استان‌های (همدان، مرکزی، قم، اصفهان،یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و فرمانداری ویژه شهر ملایر برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *