جستجو

 

فیلم‌سازان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان همدان و مدرسه ملی سینمای ایران، شب‏ هایی سینمایی را در کنار هم رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان استان همدان،  نشست مشترک و دیدار صمیمانه‏ ای  با حضور فیلم‌‌سازان و هنرجویان مدرسه ملی سینمای ایران و انجمن سینمای جوانان همدان با نمایش تعدادی از تولیدات مدرسه ملی  و نقد و بررسی این آثار برگزار شد.

در شب اول این نشست که در روستای ورکانه برگزار شد، ابتدا فیلم‌های کوتاه «شب تولد»به کارگردانی امیدشمس و فیلم کوتاه«ساده‏ باز، تازه‏ کار، تخس» به کارگردانی حامد پریزاده به نمایش گذاشته شد و سپس فیلم «حیوان» با حضور فیلم‌سازان و عوامل نمایش داده شد. این فیلم ساخته  بهرام و  بهمن ارک است که در  بخش سینه فونداسیون هفتادمین فستیوال کن حضور داشته  و توانسته است جایزه دوم این جشنواره را کسب کند.

در دومین روز این دیدار، انجمن سینمای جوان دفتر همدان محل دیدار صمیمانه‌ فیلم‌سازان و هنرجویان دو نهاد بود که به نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند «انحصار ورثه» به کارگردانی محمدعلی شعبانی اختصاص یافت. این اثر درباره زندگی و آثار شهید آوینی است.

روح‏اله حسینی، مدیر مدرسه ملی سینمای ایران ضمن تاکید بر اثرگذار بودن چنین برنامه‏ های مشترکی بر توسعه نگاه و تجارب فیلم سازان جوان، ابراز امیداری کرد به منظور دستیابی و تحقق بخشیدن به اهداف و مجموعه وظایف پیش روی  مدرسه ملی، سلسله نشست ‏ها و کارگاه‏ های آموزشی مشترکی را به صورت گسترده و با همکاری دفاتر انجمن سینمای جوانان در سطح کشور برگزار کند.

این برنامه با حمایت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

 

 

نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *