جستجو

فرزاد موتمن، افشین داورپناه و سیدجواد میرهاشمی آثار بخش «کتاب و سینما» سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را داوری می‌کنند.

به گزارش ستاد خبری فیلم کوتاه تهران، ۱۹ فیلم راه‌یافته به بخش مسابقه «کتاب و سینما» جشنواره سی و سوم توسط فرزاد موتمن، افشین داور پناه و سیدجواد میرهاشمی داوری می‌شوند.

از مجموع ۷۱ فیلم ارسالی به بخش مسابقه «کتاب و سینما» ۱۳ فیلم داستانی، ۳ فیلم مستند و ۳ انیمیشن در این بخش به نمایش درمی‌آید. در این بخش که هم‌زمان با بیست و چهارمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با همکاری خانه کتاب برگزار می‌شود فیلم‌های تولید شده با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، اقتباس ادبی، پاسداشت و سرگذشت و سرنوشت مؤلفان و ناشران حضور دارند.

آثار راه‌یافته به این بخش چهارشنبه ۱۹ آبان که با عنوان شب کتاب و سینما نامگذاری شده است به نمایش درخواهد آمد و جایزه برگزیدگان دوم، سوم و چهارم این بخش اهدا خواهد شد. جایزه اصلی این بخش در مراسم اختتامیه جشنواره اهدا خواهد شد.

در این مراسم بخش هایی از مستند «پسرک چشم آبی» محصول مشترک خانه کتاب و انجمن سینمای جوانان ایران به نمایش در می آید و بسته فرهنگی شامل کتاب و فیلم مستند «پسرک چشم آبی» به شرکت کنندگان اهدا می شود.

داستان خوانی جواد مجابی، محمود دولت آبادی و هوشنگ مرادی کرمانی، بخش بعدی این برنامه است.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ۱۸ تا ۲۴ آبان به دبیری فرید فرخنده کیش برگزار می شود.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *