جستجو

اعضای دفتر کرج انجمن سینمای جوانان، در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کرج ایده‌ها و مطالباتشان را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، صادق باغستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کرج،  دوشنبه سیزدهم دی ماه با فیلمسازان و اساتید منتخب انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کرج دیدار کرد.

باغستانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع اعضای انجمن دفترکرج بر تعاملات مشترک بیشتر و عملیاتی کردن این نشست‌ها  تاکید کرد و افزود: طی تفاهمنامه‌ای، آمادگی شورای شهر را جهت واگذاری امور تولید و جشنواره‌ای به انجمن سینمای جوانان استان البرز اعلام خواهیم کرد. وی حمایت از انجمن سینمای جوانان را از وظایف شورای شهر و شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: در حد توان با هنرمندان و فیلمسازان انجمن همکاری خواهیم کرد.

محمد حسین عابدی، مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز با تشکر از شورای شهر هدف از این نشست را ارتباط نزدیک‌تر و سازنده‌تر بین انجمن سینمای جوانان کرج و شورای شهر اعلام کرد و خواستار ارائه ایده‌ها و پیشنهادات مجموعه  فیلمسازان و اساتید این دفتر به کمیسیون فرهنگی شورای شهر شد.

فیلمسازان حاضر در نشست به معرفی سوابق فیلمسازی، حضور درجشنواره‌های  داخلی و بین‌المللی و جوایزی که تا کنون کسب کرده‌اند، پرداختند. فیلمسازان با تاکید بر لزوم تولید فیلم ونقش این شورا، حمایت از ساخت فیلم‌هایی با موضوعات مختلف شهروندی توسط فیلمسازان این دفتر و هنرمندان  بومی کرج را خواستار شدند.

اساتید دفتر نیز ضمن اشاره به سابقه انجمن سینمای جوانان کرج  و توانمندی‌های فیلمسازان این دفتر خواستار استفاده شورای شهر از این پتانسیل شدند.

همکاری و تعامل مشترک در خصوص ساخت و تولید فیلم ، برگزاری جشنواره فیلم و عکس و برگزاری نمایشگاه‌های مشترک عکس از جمله مطالبات فیلمسازان و اساتید دفتر بود که در این نشست مطرح شد.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *