جستجو

مصطفی آل‌احمد مهمان ویژه و کارشناس دوازدهمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، «سینما آینده» خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مصطفی آل‌احمد کارگردان، فیلمنامه‌نویس و طراح صحنه مهمان ویژه دوازدهمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، «سینما آینده» است. این برنامه روز دوشنبه پنجم شهریورماه با نمایش سه فیلم کوتاه داستانی و یک انیمیشن توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مصطفی آل‌احمد تحصیلات خود را در رشته نقاشی و نمایش گذرانده و فعالیت سینمایی را در دهه هفتاد و با طراحی صحنه در سینما و تلویزیون شروع کرده است. او همچنین چندین فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند ساخته است. فیلم‌های کوتاه او به جشنواره‌های گوناگون چون مونترال کانادا، پوسان کرۀ جنوبی، توکیو ژاپن، تو اکران سوئیس، تامپره فنلاند و مونتی کاتینی ایتالیا راه‌یافته است و موفق به دریافت مدال یونیکا و مدال نقرۀ ایبنز و برندۀ بهترین فیلم اکسپریمنتال (Experimental) جشنوارۀ ملل اتریش شد. او همچنین با شبکه‌های تلویزیونی آلمان و فنلاند همکاری داشته و فیلم‌های مستند و انیمیشنی برای آن‌ها ساخته است. آل‌احمد همچنین نویسنده فیلمنامه، کارگردان و طراح صحنه فیلم سینمایی «پوسته» است.

در دوازدهمین جلسه از ششمین فصل پاتوق، فیلم‌ کوتاه داستانی «بارسلونا» به کارگردانی کتایون پرمر و محمد روح‌بخش، انیمیشن «دیوار بی‌پایان» به کارگردانی سیلویا کارپیزو دو دیه‌گو از اسپانیا، فیلم کوتاه داستانی «مانع بسته شدن در نشوید» به کارگردانی یاسمین ریزان و فیلم کوتاه داستانی «دارکوب‌های روثا» به کارگردانی بیبوسان باس نت از نپال  به نمایش درخواهند آمد.

 پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌‌شود و علاقه‌مندان که حضورشان در این سلسله برنامه‌ها آزاد و رایگان است، می‌توانند صندلی خود را از سایت تیوال رزرو کنند.

 

نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *