جستجو

محمد علیزاده مدیر کانون آگهی تبلیغاتی سیما رسانه که از سالیان بسیار دور چتر حمایتی خود را بر سر رویدادهای فرهنگی استان پهن کرده، ضمن تاکید بر اهمیت ویژه برگزاری شصت ویکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان  در مشگین‌شهر گفت: این اقدام مبارک که می‌‌توان گفت اولین رویداد بزرگ فرهنگی و هنری است که در این حجم در مشگین‌شهر اتفاق میافتد،  یقیناً برای جوانان و علاقه‌مندان و هنرمندان سینما می‌تواند تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه مستند چهره‌های ماندگار ادامه داد: سینماگران مشگین‌شهر می‌توانند از نزدیک با هنرمندان و عوامل متعدد سینمایی استان‌های مهمان ارتباط برقرار کنند، تبادل تجربه داشته باشند، در کلاس‌ها و نشست‌ها شرکت کنند. فیلم‌های برگزیده را ببینند. با اساتید و کارشناسان نشست و برخاست کنند و روابط کاری و حرفه‌ای خودشان را در مسیر ارتقاء سواد سینمایی تقویت و تحکم ببخشند.

مدیر تولید و مدیر گروه فیلم و سریال سابق سیمای مرکز اردبیل افزود: برگزاری این جشنواره و این رویداد می‌تواند برای استان اردبیل و شهر مشگین‌شهر دارای اعتبار باشد و راه را برای اقدامات این چنینی هموار کند. از طرفی دیگر حضور هنرمندان سینماگردر منطقه زیبا و گردشگری مشگین‌شهر می‌تواند از نظر معرفی قابلیت‌های متعدد شهری، فرهنگی، طبیعی و گردشگری مؤثر باشد.

علیزاده که داوری چند جشنواره ملی، منطقه‌ای و استانی فیلم را برعهده داشته، حضور هنرمندان منطقه در مشگین‌شهر و دیدار از آثار فرهنگی و زیبایی‌های طبیعت و مهمان شدن در سایه خنکای سبلان و بهره‌مندی از آب و هوا و غذای سالم را از دیگر خیرات و مبرات این دوره از جشنواره در مشگین‌شهر عنوان نمود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *