جستجو

نشست «سه‌شنبه‌ داستان» انجمن سینمای جوانان استان قزوین با نقد و بررسی «مرشد و مارگریتا» نوشته میخاییل بولگاکف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طی نشستی باعنوان «سه‌شنبه‌ داستان» که  سه‌شنبه‌ هشتم اسفندماه با حضور حسن لطفی نویسنده و جمعی از نویسندگان قزوینی در دفتر سینمای جوانان این شهر  برگزار شد، رمان «مرشد و مارگریتا» نوشته میخاییل بولگاکف،  ترجمه عباس میلانی مورد  نقد و بررسی قرار گرفت.

رمان «مرشد و مارگریتا» که به گمان بسیاری از منتقدان به رمان‌های کلاسیک پهلو زده و بی‌تردید از درخشان ترین آثار ادبی روسیه به شمار می‌رود که تنهایی ژرف انسان معاصر در دنیای سکولار و خالی از اسطوره و معنویت معاصر را گوشزد می‌کند؛ دنیایی که مردم آن  دل باخته و تشنه معجزه و جادو و چشم بندی‌اند و گویی خسته از فضای تکنیک‌زده و صنعتی معاصر هنوز هم علم و مدرنیته را باور نکرده‌اند و آن را به چیزی نمی‌گیرند.

سه‌شنبه‌های داستان به همت انجمن سینمای جوانان استان قزوین هر دوهفته یک‌بار برگزار شده و جلسه بعدی این نشست به نقد وبررسی رمان‌های «دل سگ و آئورا» خواهد پرداخت. حضور در این نشست‌ها برای علاقه‌مندان آزاد است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *