جستجو

 

مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و همراهان از دفتر انجمن در ساری بازدید کردند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر انجمن در ساری، روز یکشنبه میزبان مهدی آذرپندار مدیرعامل، علی جعفری معاون اداری مالی و طیبه فلکیان معاون امور استان‌ها و امور جشنواره‌های انجمن بوده است.

در این دیدار، جلسه‌ای با یوسفی از اعضای شورای شهر ساری و احمدی عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرستان ساری برگزار شد که ضمن بازدید از دفتر به بحث درباره مسائل فرهنگی و مکان برای اسکان دفتر پرداخته شد.
در ادامه، جلسه با حضور زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران ادامه یافت و پیرامون تجهیز دفاتر ساری و چالوس و همکاری‌های اداره کل ارشاد و ستاد مرکزی انجمن مذاکراتی انجام پذیرفت و قرار بر این شد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن حمایت از فعالیت‌های سینمایی و هنری، کمک به خرید دوربین جهت تولید فیلم فرمایند.
همچنین در این دیدار جلسه شورای پیچینگ سال 1401 مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت و به موضوعات، چالش‌ها و رویکردهای جدید پرداخته شد

در انتها، آذرپندار با سینماگران و عکاسان دفتر ساری به‌گفت‌وگو نشست و فیلم‌سازان با اشاره به دغدغه‌های خود، درخواست‌هایشان را از مدیریت جدید بیان داشتند. مدیرعامل  به سیاست‌های جدید تولید اشاره کرده و تعهد خود نسبت به تجهیز دفتر ساری را ابراز کرد.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *