جستجو

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بازدید از سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور در پردیس سینمایی ایران مال گفت: فیلم کوتاه ایران طی این سال ها به لحاظ تکنیکی در رقابت با فیلم‌های کوتاه خارجی جهش و رشد خوبی را تجربه کرده است که این نشان می دهد فیلم کوتاه عقبه بسیار مهمی در تاریخ سینمای کشور دارد.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بازدید از کاخ جشنواره سی و هفتم عنوان کرد: جای خوشبختی است که جریان فیلم کوتاه کشور با حرکتی که انجمن سینمای جوانان با برخورداری از مدیریتی درخشان داشته است، شاهد پیشرفت و رشد فیلم کوتاه کشور در طی این سال‌ها هستیم.

وی افزود: همچنین در این سال‌ها فیلم کوتاه ایران به لحاظ تکنیکی در رقابت با فیلم‌های کوتاه خارجی جهش خوبی داشته است که این نشان می دهد که فیلم کوتاه عقبه بسیار مهمی در سینمای کشور دارد و نقش آن تعیین کننده است. فیلم کوتاه در ایران همواره جریان مهمی بوده و هست. زیرا در زمینه جسارت‌ها و خطرپذیری ها با جریان فیلم کوتاه در دنیا رقابت دارد و جای تبریک دارد.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: همچون سینمای مستند در کشور فیلمسازان فیلم کوتاه با روشن نگه داشتن چراغ جشنواره ‌شان اجازه ندادند سینما خاموش بماند، با توجه به آمار آثار شرکت کرده، استقبال بسیار خوبی از جشنواره صورت گرفته است. این تعداد فیلم نشان از جوش و خروش عرصه فیلم کوتاه هست و مدیریت سینمای جوانان ایران در امر راهبری سینمای کوتاه بسیار خوب عمل کرده است.

حمیدی مقدم ادامه داد: دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور همواره پایگاهی مهم برای جذب استعدادهای فیلم سازی بوده اند و بسیار خوشحالم که با وجود همه گره‌هایی که وجود داشت، با مدیریت درست این جشنواره به صورت ترکیبی از آنلاین و حضوری برگزار شد.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران  تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ در پردیس سینمایی ایران مال و بستر آنلاین حضور دارد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *