جستجو

مدیراجرایی جشنواره منطقه‌ای اروند از متمرکز بودن محل نمایش فیلم‌های جشنواره، نمایشگاه عکس و نقد و بررسی فیلمنامه‌های منتخب خبر داد.

مجید عیدان در گفتگو با ستاد خبری پنجاه وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان_اروند گفت: انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری منطقه آزاد اروند برای سومین بار جشنواره منطقه‌ای را در آبادان برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: طی ۱۰ سال گذشته ۶ دوره جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کشور در خوزستان برگزار شده است که پنجاه وهشتمین جشنواره قرار است با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند برای سومین بار در آبادان برگزار شود.
مدیر اجرایی پنجاه و هشتمین جشنواره سینمای جوان_اروند با اشاره به متمرکز بودن محل برگزاری این رویداد در سینما مهر شهرستان آبادان افزود: وقت برای هنرمند طلاست وبه همین دلیل با رایزنی‌های انجام شده قرار است برپایی نمایشگاه عکس، پخش فیلم‌ها، نقد و بررسی فیلمنامه‌ها و برگزاری کارگاه‌ها در محل سینما مهر صورت پذیرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، صبح‌ها کارگاه‌های آموزشی را خواهیم داشت و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۲ نمایش فیلم و سپس جلسات و نشست‌هایی در خصوص فیلمنامه و فیلم و عکس برگزار خواهد شد.
عیدان با اشاره به حضور بزرگان سینمایی همچون اصغر فرهادی و محمود کلاری در پنجاه ودومین جشنواره  منطقه‌ای سینمای جوان- اروند که در سال ۹۳ در آبادان برگزار شد، افزود: امسال نیز طبق هماهنگی‌های انجام شده با معاونت آموزش انجمن سینمای جوانان ایران ضمن افزودن آیتمی جدید تحت عنوان «دانش‌افزایی مربیان»، در نظر داریم ۲ استاد پیش‌کسوت را دعوت و کارگاهی مخصوص مربیان ۱۰ استان کشور برگزار کنیم.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری کارگاه برای مربیان فیلم‌سازی، ارتقای سطح دانش و اطلاعات این عزیزان و انتقال این مطالب به هنرجویان انجمن سینمای جوانان است.
مجید عیدان گفت: همان‌طور که می‌دانید کیفیت آثار رسیده، نوع نگاه و نحوه پرداخت به موضوعات مختلف توسط فیلم‌سازان، عکاسان و فیلمنامه‌نویسان، با گذشت زمان ارتقا یافته، بنابر این انتخاب آثار با دقت و حساسیت بیشتری بررسی می‌شود تا بهترین‌ها انتخاب شوند.

پنجاه وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان_اروند ۳ الی ۶ دی‌ماه در آبادان برگزار می‌شود.

 

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *