جستجو

هنرمندان، فیلم‌سازان، عکاسان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی به همت انجمن سینمای جوانان آذربایجان‌غربی و به‌مناسبت روز سینما از مدافعان سلامت تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  هنرمندان، فیلم‌سازان، عکاسان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی به‌مناسبت روز سینما و به همت انجمن سینمای جوانان آذربایجان‌غربی، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در بیمارستان طالقانی ارومیه حاضر  و از مدیر، کادر درمانی و پرستاران این بیمارستان با اهداء هدیه و لوح سپاس قدردانی نمودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این برنامه اضهار داشت:  آنچه پزشکان و پرستاران انجام می‌دهند، کمال فداکاری و ریسک‌پذیری بوده و به عبارتی بهترین نمونه بارز جهاد فی سبیل الله است.

حجت الاسلام ناصر خدایاری ادامه داد: با توجه به اینکه کشورمان در معرض تحریم‌های مختلف قرار دارد و امکانات موجود درآن قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست، با وجود کمی امکانات و مطابقت نداشتن آن با امکانات کشورهای دیگر، کادر سلامت اعم از پزشکان و پرستاران با هرآن‌چه درتوان داشتند دراین آزمون نیز سربلند بیرون آمده و از هیچ اقدامی برای درمان بیماران دریغ نکردند.

وی ادامه داد: با وجود تمامی کاستی‌ها کارهای ارزشمندی صورت گرفته که همه در جای خود نشان از فداکاری و ایثار مدافعان سلامت است.

وی اظهار داشت: برای ماندگار ساختن فداکاری های مدافعان سلامت، زمینه همکاری بین دو طرف فراهم شود تا تلاش‌های صورت گرفته در غالب فیلم، عکس و هنرهای تجسمی به تصویر کشیده شده و ماندگار شود.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *