جستجو

 

هفت فیلم کوتاه داستانی، ۳ فیلم دانشجویی و ۲ انیمیشن به نمایندگی از ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم افریقا “AFRIFF”  به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «فراموشی» به کارگردانی فاطمه محمدی، «کل به جزء» ساخته وحید حسینی نامی، «پایان» به کارگردانی سعید نقویان، «قانون چهارم نیوتون» ساخته مهرشاد خردمندی، «آتقی لی کشی» به کارگردانی امیر گلشنی و دو فیلم: «کارما» و « هیپنوتیزم»  به کارگردانی ارشیا زینلی از  ۱۱ تا ۱۸ نوامبر (۲۰ تا ۲۷ آبان)   در فستیوال بین‌المللی فیلم افریقا  در  پورت هارتکورت  کشور نیجریه به روی پرده می‌روند.

همچنین در بخش دانشجویی این رویداد سه فیلمCOLD STOVE  ساخته یاسین فرخی،   FIREWOOD  ساخته مشترک خورشیداعلمی و سارا ملکیان و  WHITSEK به کارگردانی امیر اخوان به رقابت می‌پردازند.

ALPHABET ساخته کیانوش عابدی و  HER BIRTHDAY NIGHT به کارگردانی فرشاد محیطی نیز دو انیمیشن ایرانی حاضر در بخش نهایی این فستیوال به شمار می‌روند.

جشنواره بین‌المللی فیلم افریقا “AFRIFF”  که  از معتبرترین جشنواره‌های فیلم در قاره افریقا  محسوب می‌شود، از سال ۲۰۱۰ همه ساله در ماه نوامبر  با هدف آگاهی‌بخشی و صلح جهانی از طریق هنر، فرهنگ و فیلم در نیجریه برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *