جستجو

امروز شنبه ۱ آبان‌ماه و در پنجمین روز از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم‌های تجربی در نشست‌های تخصصی ایسفا مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

به‌گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برنامه نشست‌های نقد و بررسی انجمن فیلم کوتاه ایران(ایسفا) در نوبت اول پنجمین روز از برگزاری جشنواره سی و هشتم به فیلم‌های تجربی زیر اختصاص دارد:

«بازی رفت، اینجاست» به کارگردانی امیرحسین شیرالی و علی تقی‌زاده، «ناکجا» ساخته محمد آریانیک، «روزنوشت مردی که آنجا نبود» ساخته روزبه فرازمند، «چیزهایی برای فروش» ساخته حامد قاسمی، «زنی در همسایگی» به کارگردانی حسن وحدانی، «بازگشت» ساخته سام مقیمی، «چگونه منتظر گودو باشیم» به کارگردانی عرشیا زینعلی، «باور» به کارگردانی محمد مستوفی، «خودکار قرمز» ساخته محمد عباسی، «مرگ در هستی» به کارگردانی عدنان شهابی، «تیرانوزاروس شیش تنی» به کارگردانی فردین صادقی، «کائوس» ساخته علی شریفی، «پوک» اثر مرتضی فرهاد‌نیا، «تشعشعات» به کارگردانی بهروز شیدا، «لنز» به کارگردانی امیرحسین تبت، «افتادن» ساخته روزبه کاظمی، «مهاجر» ساخته مرضیه ماندگاری، «The Middle» به کارگردانی سهیل سهیلی سرشت، «سیکل» به کارگردانی پدرام پرنیان‌فر.
اجراو کارشناسی این نشست را نیما عباسپور با حضور فرهنگ آدمیت و رضا حسینی برعهده دارد.
این جلسات نقد و بررسی از ساعت ۱۲:۳۰ در پردیس سینمایی ایران مال برگزار می شود و به طور زنده از سامانه برخط «هاشور» و صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران به شناسه کاربری iycs.ir@ پخش دارد.

سی وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در حال برگزاری است. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *