جستجو

 

فیلم‌ساز و مدرس انجمن سینمای جوانان مهاباد به کمپ استعدادهای جشنواره برلین ۲۰۱۹دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شیلان سعدی فیلمساز مهابادی به عنوان نماینده ایران در بخش مستند کمپ استعدادهای جشنواره برلین ۲۰۱۹دعوت شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد ضمن بیان این خبر گفت: ‏ شیلان سعدی با پروژه مستند چهارسال زندگی پر فراز و نشیب ۷ دختر ایزدی (که پس از حمله داعش برای مدتی در کمپ پناهندگان دیاربکر ساکن شدند و اینک در کشورهای دیگر جهان زندگی می‌کنند)، در این جشنواره حضور دارد.

رحیم بایزیدی با بیان اینکه این فیلم در حال مراحل تولید است، ادامه داد: امسال ۱۳۰ کشور با ۳۴۰۰متقاضی در این جشنواره شرکت کرده بودند که اثر فیلم‌ساز مهابادی در بین ۱۰ اثر منتخب جشنواره قرار دارد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد افزود: کمپ استعدادهای برلیناله یکی از بخش‌های جشنواره فیلم برلین و از مهم‌ترین رویدادهای سینمای جهان است که برای حضور در کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های متنوع آن، هر ساله ۲۵۰نفر توسط هئیت داوری  گزینش و دعوت می‌شوند.

بایزیدی افزود: شیلان سعدی دارای مدرک کارشناس کارگردانی سینما و مدرس کارگاه فیلم‌سازی مستند انجمن سینمای جوانان مهاباد بوده که دوره فیلم‌سازی را از دفتر مهاباد شروع و۶فیلم کوتاه با موضوع داستانی و مستند در کارنامه خود دارد و توانسته در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی جوایز متعددی را کسب کند.

کمپ استعدادهای برلین از ۹ تا ۱۴ فوریه با شعار: “اشتباهات چگونه باعت پیشرفت می‌شوند”، هم‌زمان با جشنواره برلین برگزار خواهد شد.

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *