جستجو
بنا به درخواست فیلم‌سازان؛

 

آثار راه‌یافته به سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران تنها در سالن‌های اصلی میزبان این رویداد روی پرده می‌روند و امکان تماشای آنلاین این آثار وجود ندارد.

 

به گزارش ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، پس از تجربه دو سال اکران آنلاین آثار راه‌یافته به این جشنواره در سایه بحران کرونا و نبود امکان گردهمایی سینماگران در سالن‌های نمایش، امسال تمامی فیلم‌های جشنواره در سالن‌های پردیس سینمایی ملت روی پرده می‌روند و اکران آنلاین نخواهند داشت.

 

ستاد برگزاری جشنواره سی‌ونهم اعلام کرد به جهت متفق‌القول بودن فیلمسازان فیلم‌ها تنها در پردیس سینمایی ملت و محل برگزاری جشنواره نمایش داده می‌شوند.

 

اکران آنلاین فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران طی دو سال گذشته و متأثر از شرایط کرونایی کشور، فرصتی را فراهم آورد تا مخاطبان امکان دسترسی به آثار راه‌یافته به این رویداد را داشته باشند که بازگشت نسبی به شرایط ایمن برای تماشای جمعی آثار در سالن‌های سینما، امسال علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آزاد و رایگان به تماشای آثار مورد علاقه خود در سالن‌های پردیس سینمایی ملت بنشینند.

 

جدول نمایش فیلم‌های حاضر در دوره سی و نهم و جزییات آن در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir قرار دارد.

 

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *