جستجو

برنامه تلویزیونی «سینمای کوتاه» از فیلم‌سازان فیلم کوتاه برای پخش و بررسی آثار خود در تلویزیون دعوت‌ به همکاری می‌کند.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، برنامه تلویزیونی «سینمای کوتاه» که از سال 1399 از شبکه آی‌فیلم سیما به صورت منظم و هفته‌ای یک‌بار میزبان مخاطبان فیلم کوتاه است و در هر قسمت در گفتگو با یک کارگردان، فیلم کوتاه او را بررسی می‌کند، همزمان با آغاز فصل دوم و تغییر تهیه کننده خود، قصد دارد با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، به بررسی بیشتر و دقیق‌تر آثار کارگردان‌های سینمای کوتاه بپردازد.

برنامه «سینمای کوتاه» که با هدف معرفی فیلم‌سازان فیلم کوتاه و بهتر دیده شدن آثار آنان، روی آنتن می‌رود، با پایان 86 قسمت ابتدایی خود، فصل اول این برنامه تلویزیونی را به پایان رساند و در حال حاضر با کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسعد بدوی‌پور، شنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ فصل جدید خود را از شبکه آی‌فیلم پخش می‌‌کند و تاکنون سه قسمت از فصل دوم روی آنتن رفته است.

«سینمای کوتاه» در ابتدا با تهیه کنندگی علی صدیقی همراه بود و در فصل دوم سهیل صدیقی به عنوان سردبیر، اسعد بدوی‌پور به عنوان تهیه کننده و کارگردان و حسام فروتن به عنوان کارشناس و مجری برنامه، با مخاطبان فیلم کوتاه همراه هستند.

این برنامه تلویزیونی که به مدت 30 دقیقه روی آنتن شبکه آی‌فیلم است، با پخش یک فیلم کوتاه آغاز می‌شود و در ادامه مخاطب را با گفتگوی کارگردان آن فیلم کوتاه و مجری – کارشناس برنامه همراه می‌کند، تا درباره فیلم خود، ساخت فیلم کوتاه و چالش‌های کارگردان‌ها در مسیر تولید صحبت شود.

برنامه «سینمای کوتاه» که فرصتی برای فیلم‌سازان فیلم کوتاه است تا توانمندی‌های خود را بیشتر در معرض دید جامعه هنری قرار دهند.

به همین منظور «سینمای کوتاه» از تمامی فیلم‌سازان دعوت می‌کند تا با ارسال نسخه باکیفت و نهایی فیلم کوتاه خود، به همراه اطلاعات کامل آن و مشخصات خود به همراه شماره تماس به آدرس الکترونیکی Shortfilmifilm@gmail.com، برای پخش فیلم و حضور خود در برنامه اقدام کنند.

فیلم‌های ارسال شده پس از بررسی به نوبت برای پخش و گفتگو با کارگردان آن انتخاب می‌شود.

عوامل این برنامه تلویزیونی عبارتند از:

کارگردان و تهیه کننده: اسعد بدوی‌پور، مجری و کارشناس: حسام فروتن، سردبیر: سهیل صدیقی، مجری طرح: فاطمه حمودی، تدوینگر: هدی همایونفر و روابط عمومی و مسئول هماهنگی: محدثه محمدزاده.

برنامه «سینمای کوتاه» شنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز یکشنبه‌ها ساعت ۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌رود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *